Комунальники Києва повинні провести перерахунок тарифів містянам на неякісні або ненадані послуги.
Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на прес-службу Київської міської державної адміністрації.
Під час 4-го засідання штабу з питань підготовки житлового фонду до зими та підвищення якості послуг комунальних служб заступник голови КМДА Петро Пантелєєв заявив: "Керуюча компанія в кожному районі має надати відповідну інформацію про випадки ненадання послуг і суми, на які буде скоригована плата за послугу з утримання будинків та прибудинкових територій. Ми сьогодні фіксуємо випадки, коли з різних причин не працюють ліфти, не проводиться поливання дворів, не працює система диспетчеризації тощо. Там, де ми зафіксували такі порушення, підприємства повинні зменшити плату за послугу".
Читайте також: Генпрокуратура розслідує причетність двох бізнесменів і заступника мера Дніпра до корупційної схеми у сфері ЖКГ, - нардеп
Пантелєєв наголосив, що всю інформацію про неякісно надані послуги буде перевіряти управління самоуправлінського контролю - Житлово-комунальна інспекція міста Київ.
Оцінка роботи комунальників проходитиме на основі звернень жителів столиці, а також за дзвінками міської телефонної "гарячої" лінії.
Як повідомляв ONLINE.UA, у столиці України презентували оновлений сайт Центральної диспетчерської служби з питань ЖКГ — "1557".