Telegram надасть можливість вимикати рекламу
Категорія
Технології
Дата публікації

Telegram надасть можливість вимикати рекламу

Telegram надасть можливість вимикати рекламу
Джерело:  online.ua

Після того, як у Telegram анонсували запуск рекламних оголошень, що з’являтимуться у месенджері, на компанію Павла Дурова посипалися численні протестні звернення. Зважаючи на це, команда прийняла рішення надати користувачам можливість відмовитися від реклами за допомогою недорогої підписки. Пояснюють зміни тим, що месенджер намагається вийти на беззбитковість.

Джерело: телеграм-канал Павла Дурова

За словами Дурова, оформити недорогу підписку, яка дозволить користувачам фінансово підтримувати месенджер, можна буде вже у листопаді. Водночас у Telegram розглядають впровадження опцій для тих, хто хотів би "вимикати" рекламні оголошення цілком. Йдеться, насамперед, про рекламу в авторських каналах. Наразі фінансовий відділ компанії займається прораховуванням економічних умов такої можливості.

“Незабаром рекламодавці зможуть розміщувати "невидиме" оголошення у будь-якому каналі, яке за умови достатньої вартості показу призведе до відсутності оголошень у цьому каналі”, – пояснив Дуров.

У Telegram додають, що наразі продовжують роботу над розробкою нових функцій, які дозволять компанії вийти на показники беззбитковості. Дуров запевняє, що інтереси користувачів та авторів каналів продовжують бути пріоритетними.

Готовність до запуску реклами в Telegram

Нагадаємо, про плани монетизації Telegram Дуров повідомив вперше минулого року. Його компанія протягом тривалого часу тестувала зміни й незодавно заявила про готовність до запуску.

Поки що нововведення працюють лише у тестовому режимі. Прибутки від реклами компанія Дурова, як переконують у Telegram, зможе поділитися з авторами каналів, які розміщують рекламу лише тоді, коли розбереться з власними основними витратами.

Минулого місяця ми повідомляли, що через глобальний збій в роботі Facebook і його дочірніх Instagram і WhatsApp, користувачі рвонули в Telegram і інші месенджери.

Вранці 5 жовтня цього року в компанії Павла Дурова розповіли про надзвичайний сплеск активності і водночас навантаження на месенджер досягло піку. За дуже короткий проміжок часу, якихось 3-4 години, кількість користувачів збільшилась на цілих 50 мільйонів.

Читайте також:

  • Facebook та Instagram перестали працювати в усьому світі.

  • Facebook опинився в центрі скандалу після приниження темношкірих людей.

  • Instagram провокує психічні розлади в підлітків — закриті дослідження Facebook.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?