У Дії може з'явитися штучний інтелект — Федоров пояснив суть
Категорія
Технології
Дата публікації

У Дії може з'явитися штучний інтелект — Федоров пояснив суть

У Дії може з'явитися штучний інтелект — Федоров пояснив суть
Джерело:  online.ua

У додатку Дія може з'явитися штучний інтелект. У Міністерстві цифрової трансформації працюють над віртуальним помічником "Надія".

Джерело: глава Мінцифри Михайло Федоров

Чи буде ШІ в Дії та інших державних сервісах

Михайло Федоров розповів, що у Дії може з’явитися віртуальний помічник нового покоління.

Це, звичайно, спойлер, це лише R&D. Я не можу зараз говорити, що це на 100% відбудеться, не можу говорити про дедлайни. Але, по-перше, ми працюємо над віртуальним помічником "Надія", який, можливо чи ні, зʼявиться в Дії. Це робоча назва, — зазначив Федоров.

Мінцифри веде консультації з американською OpenAI і хоче впроваджувати ШІ-технології у державні сервіси.

Ми спілкуємося з компанією OpenAI, щоб максимально автоматизувати і зробити зрозумілою мовою відповідь на будь-яке ваше питання. Наприклад, ви говорите: "Надія, знайди ЦНАП поруч зі мною, який знаходиться в такому-то районі, в такому-то місті, і скажи, які послуги можна отримати". І тобі людською мовою максимально персоналізовано дається відповідь, де можна знайти цей ЦНАП, і так далі, — пояснив міністр.

За його словами, йдеться не лише про те, що можна отримати на порталі або в застосунку Дія, а взагалі про будь-яку відповідь на питання, що стосується державних сервісів.

Я поки не можу розповісти всю архітектуру, але, звичайно, ми не будемо використовувати персональні дані. Ми дизайнимо систему таким чином, щоб все було максимально безпечно, тому що це головний виклик. З точки зору технології це буде максимально умовна локалізація, — акцентував Федоров.

Мінцифри хоче моніторити соцмережі

Він також анонсував наступний проєкт — "Голос громадян".

Ми хочемо в режимі реального часу сканувати все, що відбувається в соціальних мережах. Всі проблемні питання, які відбуваються на форумах, Facebook, Instagram, Telegram. Про що люди говорять, які в них проблеми, де погані послуги, на що вони жаліються. Паралельно аналізувати всі звернення громадян в контакт-центри і виводити проблематику дашбордами з ключовими темами чиновникам і міністрам, — додав Федоров.

Читайте також: 

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?