Після масштабного витоку внутрішніх документів Facebook стало відомо, що компанія мала намір розширити користувальницьку базу за рахунок таргетингу, націленого на дітей від шести років. Команда Марка Цукерберга хотіла найняти фахівців на декілька посад, щоб реалізувати ці плани.
Джерело: Documentcloud.org
Facebook хотіла ввести таргетинг для дітей від шести років
Відомо, що компанія навіть вкладала солідні суми в роботу над адаптацією платформи для молодих користувачів. Раніше команда Цукерберга розраховувала тільки на аудиторію від 13 років, однак один із співробітників компанії пропонував розширити її, включивши в базу користувача також категорії дітей від шести до дев'яти років і підлітків від 10 до 12 років поряд з вже існуючими групами 13- 15 років, 16-17 років та дорослих користувачів.
Скриншот внутрішніх документів Facebook (фото - documentcloud.org)
Що важливо розуміти, у документі не пояснюється, яким саме чином мали намір реалізувати подібні плани, а також те, як команда Цукерберга збирається долати обмеження закону про захист конфіденційності дітей в інтернеті, прийнятому в США (COPPA).
"Критики Facebook стверджують, що ці документи є частиною давно розроблених стратегій залучення все молодіших користувачів у базу користувача. Джеймс Стейєр, засновник і генеральний директор організації Common Sense Media, як цифрове середовище впливає на дітей та підлітків, у коментарі NBC заявив, що Facebook та Instagram вже неодноразово показували, що їм не можна довіряти у питаннях, які стосуються благополуччя дітей та підлітків. За його словами, компанії слід зосередитися на розвитку своїх платформ, а не залученні на них молодших користувачів", - йдеться в повідомленні.
Варто звернути увагу на те, що в Facebook не заперечували, що розробляли подібні плани. Там стверджують, що змушенні вдаватися до таких маніпуляцій, оскільки працюють у висококонкурентному середовищі.
Читайте також: