14 лютого, після обіду, у системі "Нової пошти" стався масштабний збій. Згідно з останніми даними, посилку не можна ні отримати, ні відправити.
Джерело: Фейсбук-сторінка "Нової пошти", дописи користувачів мережі
Що відомо про масштабний збій у "Новій пошті"
Про збій у соціальних мережах спочатку почали повідомляти користувачі пошти.
Згодом це офіційно підтвердила пресслужба "Нової пошти".
Зараз є збій. Наші фахівці з технічного відділу вже працюють над вирішенням цієї проблеми. Просимо трішки терпіння і все запрацює, - пообіцяли представники компанії.
Окрім того, наголошується, що не працює застосунок. Коли користувачі намагаються зайти в нього, з'являється повідомлення: "Проблема із підключенням. Вибачте, ваш запит не вдалося обробити. Спробуйте ще раз".
Фото - скриншот
Також повідомляється, що графік роботи відділень буде подовжено, аби клієнти мали можливість отримати свої посилки.
Яка причина збою та коли відновлять надання послуг і запрацює застосунок - наразі в компанії не пояснюють.
Як користувачі мережі відреагували на збій у "Новій пошті":
Бажаю вам як можна скоріше відновити роботу!
Якнайшвидшого вирішення. Люди, згадайте як НП давала енергію телефонам, це були перші пункти незламності при відключенні світла. Я робила відео для друзів, де на темній вулиці світилось тільки відділення НП...
На жаль, і зараз не працює. Посилку не можу отримати, шкода...
Тримайтеся оператори, скорішого відновлення системи, бо без вас тепер важко!
Он воно що. Тільки хотіла запитувати, у чому річ. Протопталася біля поштомату без толку, перезавантажила телефон, оновила додаток. Ну що ж, сподіваюсь, скоро все налагодиться)
Читайте також: