Федеральна служба з нагляду у сфері зв’язку, інформаційних технологій і масових комунікацій РФ – «Роскомнагляд» (Роскомнадзор – рос.) заявила, що американські онлайн-сервіси Google, Facebook і Youtube поширювали політичну рекламу в єдиний день голосування у Росії. На думку представників відомства, це слід розглядати як «втручання у суверенні справи Російської Федерації».
Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на ТАСС.
Як заявив прес-секретар Роскомнагляду Вадим Ампелонський, ці дії не тільки «можна розглядати як втручання у суверенні справи країни, але й як перешкоджання проведенню демократичних виборів в Росії».
«Такі дії з боку іноземних компаній є неприпустимими. Факти порушень Google і Facebook будуть передані до парламентської комісії з розслідування іноземного втручання у справи РФ», – заявив чиновник.
Ампелонський додав, що минулого року з цими компаніями «відпрацьовували аналогічні ситуації» – направляли «рекомендації виключити використання рекламних продуктів для поширення політичної агітації» у період виборів, але вони «залишилися без уваги».
Нагадаємо, що кілька днів тому Google погодилась заплатити владі США рекордний штраф в розмірі 200 млн доларів.