Українська комедія окупилася за перші 10 днів
Категорія
Шоу-бізнес
Дата публікації

Українська комедія окупилася за перші 10 днів

Українська комедія окупилася за перші 10 днів
Джерело:  ukrkino.com.ua

Українська комедія "Інфоголік" про менеджера, який одержимий новинами, окупилася за 10 днів прокату.
Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на Національний союз кінематографістів (НСКУ).
Фільм подивилися трохи більше 59,6 тис глядачів. А збори картини склали близько 4,4 млн грн.
Як відзначають у НСКУ, те, що прем'єра фільму відбулася 2 березня, виявилося вдалою ідеєю. Він був єдиною романтичною комедією в українському кінопрокаті на свято 8 Березня. В результаті, кількість глядачів серед тижня - з понеділка по середу - у "Інфоголіка" виявилася навіть більше, ніж на старті його показів.
Читайте також: Названо дату старту нової "Гри престолів": опубліковано відео
Нагадаємо, що режисерами фільму стали Валентин Шпаков і Владислав Климчук, а спеціальної зіркою - Павло Зібров.
У центрі сюжету "Інфоголіка" - життя успішного інвест-менеджера Максима (грає Євген Янович), який не уявляє свого життя без інформації. Він постійно "залипає" в гаджетах і моніторить новини.
Фільм знятий на замовлення телеканалу НЛО TV спільно з Idea Production, студією "Мамахохотала" і "Кінокомпанія ММД". За словами продюсера стрічки Івана Букрєєва, її бюджет склав близько $100 тис. (менше 3 млн грн).


Як повідомляв ONLINE.UA,  в Україні почалися зйомки історичного фільму про князя Данила Галицького та його часу під назвою "Король Данило". У мережі з'явився тизер картини.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?