Українська комедія "Інфоголік" про менеджера, який одержимий новинами, окупилася за 10 днів прокату.
Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на Національний союз кінематографістів (НСКУ).
Фільм подивилися трохи більше 59,6 тис глядачів. А збори картини склали близько 4,4 млн грн.
Як відзначають у НСКУ, те, що прем'єра фільму відбулася 2 березня, виявилося вдалою ідеєю. Він був єдиною романтичною комедією в українському кінопрокаті на свято 8 Березня. В результаті, кількість глядачів серед тижня - з понеділка по середу - у "Інфоголіка" виявилася навіть більше, ніж на старті його показів.
Читайте також: Названо дату старту нової "Гри престолів": опубліковано відео
Нагадаємо, що режисерами фільму стали Валентин Шпаков і Владислав Климчук, а спеціальної зіркою - Павло Зібров.
У центрі сюжету "Інфоголіка" - життя успішного інвест-менеджера Максима (грає Євген Янович), який не уявляє свого життя без інформації. Він постійно "залипає" в гаджетах і моніторить новини.
Фільм знятий на замовлення телеканалу НЛО TV спільно з Idea Production, студією "Мамахохотала" і "Кінокомпанія ММД". За словами продюсера стрічки Івана Букрєєва, її бюджет склав близько $100 тис. (менше 3 млн грн).
Як повідомляв ONLINE.UA, в Україні почалися зйомки історичного фільму про князя Данила Галицького та його часу під назвою "Король Данило". У мережі з'явився тизер картини.