Згідно нових норм, прийнятих Міністерством регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ, залізничні колії будуть огороджувати спеціальними парканами. Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на Facebook-сторінку заступника голови Мінрегіонбуду Льва Парцхаладзе.
За інформацією, якої поділився чиновник, нові державно-будівельні норми проектування транспортної інфраструктури передбачають обов’язкове облаштування спеціальних огорож. Це зроблене для недопущення виходу на залізничні колії сторонніх людей.
Як зазначає Лев Парцхаладзе, протягом лише минулого року тільки на Південно-Західній залізниці було зафіксовано біля 60 нещасних випадків. Значна частина з них – через перетин людьми залізничних колій в непризначених для цього місцях.
«Щоб підвищити безпеку людей біля залізничних колій і мінімізувати кількість нещасних випадків і аварій, ми ввели проектування огороджувальних парканів або лісонасаджень, які не дозволять потрапляти в небезпечні ділянки швидкісного руху поїздів», – пише чиновник.
Як вважають експерти, це дозволить на 30% скоротити кількість аварій та нещасних випадків на коліях.
Згідно з положеннями нових ДБН, для недопущення виходу на колії на ділянках організації швидкісного руху поїздів слід встановлювати огороджувальні паркани або ділянки лісів у вигляді щільних безперервних лісосмуг. У місцях їх розривів мають встановлюватися механічні огорожі.
Виняток передбачено лише для природних і штучних перешкод: водойм, заболоченої місцевості, скель, будинків та гаражів.
Нагадаємо, що сьогодні стало відомо, на скільки Україна збільшила військові витрати у 2018 році