В "Укрзалізниці" з’явилась послуга онлайн-замовлення спецвагонів для людей з інвалідністю
Категорія
Україна
Дата публікації

В "Укрзалізниці" з’явилась послуга онлайн-замовлення спецвагонів для людей з інвалідністю

В "Укрзалізниці" з’явилась послуга онлайн-замовлення спецвагонів для людей з інвалідністю
Джерело:  online.ua

АТ "Укрзалізниця" запропонувала новий сервіс для своїх клієнтів - онлайн-замовлення спеціальних вагонів для осіб з інвалідністю.

Джерело: Укрзалізниця

В "Укрзалізниці" з’явилась послуга онлайн-замовлення спецвагонів для людей з інвалідністю

Як зазначається у повідомленні: "Відтепер не потрібно приїздити на вокзал, аби забронювати місце. Хоча можливість замовити вагон безпосередньо у касі також залишається у якості резервної".

 Сервіс призначено для осіб з інвалідністю І групи або дітей з інвалідністю, пасажирів на кріслах колісних та осіб, які їх супроводжують.

Заявку на інклюзивний вагон необхідно подати через онлайн-сервіс принаймні за три доби до дати запланованої подорожі. Упродовж 24 годин оператори мають взяти заявку в роботу та зв’язатися із замовником послуги.

Отримати та сплатити квитки можна в касі не пізніше ніж за годину до відправлення поїзда. Також в "Укрзалізниці" нагадали про послугу замовлення вокзального помічника, який допоможе з багажем і посадкою.

Загалом компанія має 50 вагонів з підйомниками або пандусами, з яких 37 – вагони нового покоління, які збудовано протягом останнього року. Усі ці вагони мають умови для інклюзивного користування, зокрема, є універсальна вбиральня, а купе облаштоване для потреб людей з інвалідністю.

Як можна отримати їх повну при поверненні ЖД-квитків

У дію вступили зміни до Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України.

Зокрема, відтепер:

  • офіційно дозволено повертати пасажиру повну вартість квитка та половину вартості плацкарти, якщо він повертає квиток не менше ніж за 6 годин до відправлення поїзда (а не 9 годин, як раніше). Також дозволено повертати повну вартість квитка (а не 10%) після відправлення поїзда (не більше, ніж за годину після відправлення; вартість плацкарти при цьому не повертається, а повернення квитка у такому разі можливо лише офлайн);

  • офіційно спрощено процес оформлення замовлень для перевезення організованих груп пасажирів (процедуру дозволено перенести в онлайн);

  • приведено у відповідність сучасним нормам терміни та визначення (наприклад, визначення "дитина-інвалід" замінено на "дитина з інвалідністю");

  • урегульовано питання замовлення перевезень автомобіля через електронні сервіси;

  • уточнено порядок оплати за перевезення собак та дрібних кімнатних тварин;

  • введено нову категорію поїздів — місцеві поїзди, пристосовані для зʼєднання інфраструктури різних видів транспорту; визначено порядок оформлення, проїзду та повернення проїзних документів для такого сполучення.

Читайте також:

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?