Вчені відкрили чорну діру, що не має аналогів у всесвіті
Технології
Дата публікації

Вчені відкрили чорну діру, що не має аналогів у всесвіті

Джерело:  online.ua

Астрономи знайшли чорну діру з масою у 40 мільярдів сонячної, що є абсолютним рекордом серед її "сестер". Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на наукове видання arXiv.org.

Землю та нове космічне тіло розділяють 700 мільйонів світових років. Маса його була визначена завдяки руху зірок навколо, у галактиці Holmberg 15A.

Слід зазначити, попередній рекорд належав чорній дірі TON 618. Остання важить близько як 66 мільярдів Сонц, але цей показник вимірювався непрямими методами, що завжди дає надмірно високий результат.

Зараз астрономи планують продовжити спостерігання. Вони проведуть складніше та детальніше моделювання і порівняють отримані дані зі старими результатами.

Найперше завдання науковців - з'ясувати, яким саме чином утворилась згадана чорна діра.

Як повідомило ONLINE.UA, раніше група польських вчених дослідила Чумацький Шлях та оголосила висновок, що форма нашої рідної галактики не є такою, якою її зображують у масовій культурі.