Згідно з останніми дослідженнями науковців з Медичної школи університету Джона Гопкінса (США), молоді люди, які часто користуються сервісом знайомств Tinder та соцмережами Instagram і Snapchat, більш схильні звертатися в клініки косметологічної хірургії. Як повідомляє ONLINE.UA з посиланням на Daily Mail, це пов’язано з бажанням мати більш привабливий вигляд на фотографіях.
За статистикою, у минулому році американці витратили на ін’єкції ботоксу 2,95 млрд доларів. Це більш ніж вдвічі більше ніж у 2012 році, коли витрати становили 1 млрд доларів.
Результати наукового дослідження свідчать, що збільшення попиту на ботокс, який розгладжує зморшки, походить за рахунок молоді: зростання з 2010 по 2017 рік становить 28%.
Дослідники вказують на наявність підстав для занепокоєння, оскільки попит на косметологічну хірургію свідчить про занижену самооцінку, що може призвести до психічних проблем. Причини цього слід шукати у соціальних мережах, де люди бачать ідеальні фотографії моделей, порівнюючи себе з ними. Врешті це призводить до загального збільшення тривожності і депресії.
У 2018 році інше дослідження виявило зростання числа пацієнтів, що приходять до пластичних хірургів з власними фотографіями, відредагованими за допомогою фільтрів в Snapchat і Instagram, з проханням до лікаря, щоб вони виглядали так само в реальному житті.
Нагадаємо, що кілька днів тому в Instagram анонсували суттєві зміни для користувачів.