Застосунки "Приват24" та "Ощадбанку" перестали працювати
Категорія
Україна
Дата публікації

Застосунки "Приват24" та "Ощадбанку" перестали працювати

Застосунки "Приват24" та "Ощадбанку" перестали працювати
Джерело:  online.ua

15 лютого користувачі мобільного застосунку "Приват24" повідомили про збої у роботі. Він перестав працювати близько 17:00. Клієнти "Ощадбанку" повідомляють про збої роботи банкоматів та застосунку.

Джерело: НВ, 24 канал

Станом на 19:30 роботу банківських вебресурсів відновлено.

Перебої в роботі банківських застосунків

Клієнти ПриватБанку повідомили про перебої в роботі додатку та сайту, зокрема, є проблеми з завантаженням нового додатку Приват24.

Також не працюють каси та банкомати.

Сиджу у відділенні Приватбанку, не працюють каси й банкомати. Співробітники кажуть, що це масове явище. Вже 40 хвилин як не працюють всі системи. У Приват24 зайшов з п’ятої спроби», — написав в Twitter один з клієнтів банку.

У Центрі стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки повідомили, що загрози для коштів вкладників «ПриватБанку» немає.

Протягом останніх годин «Приватбанк» перебуває під масованою DdоS-атакою. Користувачі Приват24 повідомляють про проблеми з платежами та загалом з роботою додатку. Деяким користувачів зовсім не вдається зайти у Приват24, в інших не відображаються баланс і останні транзакції.У Приваті запевняють: жодної загрози для коштів вкладників немає. Кібератака стосується виключно додатку Приват24. Решта фінансових операцій виконуються у нормальному режимі, - повідомили у Центрі.

Користувачі Ощадбанку пишуть, що банкомати та термінали не працюють, а з карток не можна зняти або зарахувати на них гроші. Також є проблеми з застосунком.

Відновлення роботи застосунків

Державна служба спеціального звʼязку та захисту інформації України підтвердила проведення масованої DdoS-атаки.

ПриватБанк зазнав DdoS-атаку. Протягом однієї години під час атаки деякі сервіси (АТМ, ТСО) не працювали. Починаючи з 16:30 ці сервіси відновлено. При цьому трафік був інтенсивним, що створювало додаткові ускладнення з доступом до послуг. Наразі спостерігається певна нестабільність в доступі до Приват24. ПриватБанк вживає усіх необхідних заходів, щоб забезпечити доступ клієнтів до всіх послуг. Втім, припускають можливість подальших атак, - розповіли у Центрі стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки.

Ощадбанк теж зазнав Ddos-атаки. Наразі ведуться роботи над відновленням системи. Вона вже працює в стабільному режимі. Спостерігається лише уповільнення входу до системи Ощад24/7 через додаткове навантаження на канали зв’язку.

Читайте також:

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?