Зібрав понад 7 мільярдів переглядів: YouTube підкорив новий кліп-рекордсмен
Категорія
Шоу-бізнес
Дата публікації

Зібрав понад 7 мільярдів переглядів: YouTube підкорив новий кліп-рекордсмен

Зібрав понад 7 мільярдів переглядів: YouTube підкорив новий кліп-рекордсмен
Джерело:  online.ua

Кліп на дуже популярну дитячу пісеньку Baby Shark від південнокорейського каналу Pinkfong став найпопулярнішим відео в історії відеохостингу YouTube. На момент написання новини ролик подивилися понад 7 млрд 52 млн разів. Варто звернути увагу на те, що кількість переглядів невпинно та стрімко зростає, хоча весела пісня про родину акул вперше була опублікована на каналі Pinkfong ще у 2015 році. Танцювальний кліп на пісню, який і став рекордсменом, оприлюднили у червні 2016 року. Що цікаво, виконавицею вірусного треку стала 10-річна корейсько-американська співачка Гоуп Сегойн, передає ONLINE.UA.

Кліп на дитячу пісеньку зміг обігнати навіть свого головного конкурента, який залишався лідером доволі довго — кліп на запальний хіт Despacito, у якого наразі понад 7 млрд 39 млн переглядів. Не можна не звернути увагу на те, що кілька місяців виконавець Despacito Luis Fonsi неочікувано для всіх представив свою інтерпретацію Baby Shark. Наразі вона набрала понад 106 млн переглядів.

"Популярність Baby Shark набирає обертів із квітня 2019 року. Тоді кліп подивилися лише 2,5 млрд разів. За цей час кількість переглядів зросла на 181%. Журналісти вказують, що жоден ролик за цей час не набрав стільки переглядів. Цілком можливо, що свій внесок у популярність відео зробила пандемія коронавірусу", - пише видання The Verge.

Стрімкий ріст популярності дитячої пісеньки призвів до того, що відеороботу почали активно коментувати користувачі мережі. Чимало з коментарів були негативними, тому власник каналу вирішив просто відключити можливість коментувати трек. Однак люди продовжують оцінювати відео лайками - наразі їх аж 22 мільйони. Що цікаво, дизлайків також дуже багато - понад 10 млн. Варто зазначити, що це доволі великий процент, який підтверджує той факт, що люди подивилися кліп, однак залишилися явно не у захваті від веселої дитячої пісеньки.

Раніше ONLINE.UA повідомляв, що акторка Емма Вотсон, яка для багатьох фанатів і досі залишається чаклункою Герміоною Грейнджер із "Гаррі Поттера", стала членом ради директорів компанії Kering, яка є власником знаменитих модних домів Gucci, Yves Saint Laurent, Bottega Veneta, Balenciaga.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?