Зворотній відлік до початку 15-го Українського маркетинг-форуму розпочався
Категорія
Економіка
Дата публікації

Зворотній відлік до початку 15-го Українського маркетинг-форуму розпочався

Зворотній відлік до початку 15-го Українського маркетинг-форуму розпочався
Джерело:  online.ua

Менше двох тижнів залишилось до найавторитетнішої маркетингової події – 15-го Українського маркетинг-форуму. Вже 3–4 жовтня маркетингова спільнота збереться в Києві та онлайн, щоб поговорити про те, як суспільство та бізнес справляються з найбільшими викликами в сучасній історії України. Генеральний спонсор події – digital-агентство Ланет CLICK.

 Джерело:  ONLINE.UA

Незламні – це слово найкраще характеризує українську націю під час війни, і ми раді, що саме зараз народжуються маркетингові історії неймовірної життєстійкості українських компаній. Саме тому ключова тема 2022 року – «Незламні: маркетингові історії неймовірної стійкості». Ви почуєте про поступову адаптацію бізнесів до обмежень воєнної економіки, наступні великі виклики для маркетингу і про передумови для створення українського економічного дива після війни.

Спікери 15-го УМФ, які вже підтвердили свій виступ на форумі

Кейси своїх компаній під час події розкриють Ігор Блистів, маркетинг-директор та директор з інновацій компанії «Кормотех», Валерія Толочина, маркетинг-директорка MEGOGO, Катерина Огуряєва, директорка з маркетингу «Сільпо», Марія Назаренко, керівниця з маркетингу та E-Commerce Comfy, Ганна Швед, директорка з маркетингу мережі «Добробут», Ксенія Сікорська, маркетинг-директорка ПУМБ, Олена Плахова, директорка з управління репутацією «Нова Пошта», а також Олександр Шевченко, керівник з комунікацій пасажирського напрямку "Укрзалізниці".

Свіжими дослідженнями української аудиторії ексклюзивно для Українського маркетинг-форума поділяться Анна Ільєнко, Sales & Development Director Gradus Research, Наталя Бухалова, власниця та директорка UMG та Тетяна Жолуденко, директорка компанії Medical Data Management.

Окремий блок буде присвячений перспективам виходу українських компаній на міжнародні ринки. Учасники події почують поради від Андрія Федоріва, засновника та СЕO Fedoriv Group , Юрія Синиці, засновника та СЕО COLLAR Company, Сергія Кості, маркетинг-директора Bolt у країнах Східної Європи, а також Антона Авринського, засновника HealthTech-сервісу Liki24.com.

Про чортову дюжину правил комунікації бренду під час війни розповість Альона Тараненко, бренд-стратегиня, спеціалістка з бренд-комунікацій та створення стратегій брендів особистостей. Нові комунікаційні та рекламні стратегії обговорюватимемо з Сергієм Маликом, співзасновником і креативним директором ANGRY agency та з Ігорем Фінашкіним, засновником та креативним директором IAMIDEA.

Дискусії форума будуть присвячені найбільш важливим викликам:

  • «Чемпіони з адаптації. Як компанії намагаються повернутися до розвитку». Модератор – Ігор Гут, співзасновник шведсько-українського проекту DYB, PhD, стратег та системний дослідник конкуренції. Учасники – Олександр Місюренко, власник та СЕО компанії Nonpareil, Микола Скавронський, операційний директор мережі «Сінево», Олександр Руднєв, CEO «Тернопільський молокозавод» (бренд «Молокія»), Павло Овчинніков, співвласник та CEO компанії Kiddisvit, Роман Романчук, CEO мережі Multiplex

  • «Go Global: як стати міжнародною компанією». Модератор – Андрій Длігач, генеральний директор групи компаній Advanter Group. УчасникиВалентин Гриценко, маркетинг-директор компанії Ajax Systems, Ігор Блистів, маркетинг-директор компанії «Кормотех», Денис Суділковський, маркетинг-директор ЛУН.

  • «Суспільство. 2022». МодераторВолодимир Федорін, редактор-засновик Forbes Ukraine. УчасникиІгор Гут, співзасновник шведсько-українського проекту DYB, PhD, стратег та системний дослідник конкуренції, Ярина Ключковська, фахівчиня з комунікацій, медіатренерка, Тимофій Брік, ректор Університету Київської школи економіки (KSE), керівник соціологічних досліджень, віцепрезидент з міжнародних зв’язків KSE, Валерія Толочина, маркетинг-директорка MEGOGO.

  • «Назад в майбутнє маркетингу: нові виклики для CMO». Модераторка – Ірина Качура, віцепрезидентка з маркетингу Carlsberg Ukraine. УчасникиАндрій Длігач, генеральний директор групи компаній Advanter Group, Дмитро Зінченко, директор напрямку продуктів зі зниженим ризиком (IQOS), Philip Morris Ukraine, Альона Тараненко, бренд-стратегиня, спеціалістка з бренд-комунікацій та створення стратегій брендів особистостей, Віктор Яковенко, партнер Ward Howell Ukraine.

Загалом на події виступить понад 40 спікерів – експертів з маркетингу, комунікацій та стратегії.

Приєднуйтесь до форуму незламних 3–4 жовтня!

Ви можете купити офлайн або онлайн-квиток. Реєстрація на подію  за посиланням.

Український маркетинг-форум — головне щорічне місце зустрічі спільноти професіоналів, які пропонують нові ідеї, розробляють стратегії та продукти і формують клієнтський досвід. Це платформа, на якій ринок обговорює порядок денний на завтра і аналізує вивчені уроки. Ми дивимося на маркетинг з позиції першої особи і об’єднуємо кращих. Організатор Українського маркетинг-форуму — компанія IdeasFirst .

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?