У мережі з'явилася добірка прикладів російського "перемогобісся", яке набуває все більших масштабів напередодні 9 травня.
Фотопідбірку підготувала "Відкрита Росія", повідомляє ONLINE.UA.
"Кожну весну росіяни занурюються в пучину "переможного" чаду: самі обв'язуються георгіївськими стрічками з голови до ніг: використовують їх і як стрічки для волосся, і як шнурки, - і все навколо готові ними обв'язати: від пляшок горілки до Папи Римського. А чудеса "смугастого" маркетингу пробивають все нове і нове дно", - йдеться в повідомленні.
Як зазначає видання, в безодню давно канув початковий сенс акції "Георгіївська стрічка". Наприклад, кодекс акції забороняв продавати стрічку, використовувати її в політичних цілях і в якості супутнього товару або елемента упаковки.
"Після так званої "російської весни" оранжево-чорна смужка стала міцно асоціюватися з російською агресією в Криму та Донбасі. На оранжево-чорному тлі відбувається і війна в Україні, і напади на російських опозиціонерів. А тим часом сенс Дня Перемоги змінився з розумного і примирливого "аби не було війни" на войовничо-шантажистське "можемо повторити". І це дуже сумна перемога над розумом", - пише "Відкрита Росія".
Як повідомляв ONLINE.UA, користувачі соцмережі оприлюднили фото молодого водія маршрутки і немовляти, одягнених у форму солдатів СРСР, і посміялися над тим, як помолодшали ветерани.
Лише потім стало відомо, що Папа Римський не знав значення стрічки.