Київські заклади, які офіційно проголосили себе ЛГБТ-френдлі, постраждали від так званого кібербулінгу, який проти них влаштували представники громадської організації Solaris.
Джерело: Wonderzine
За оприлюдненими даними, під “атаку” потрапили серед інших заклади Hum:Hum, Pure&Naive, “100 років тому вперед”, а також низка магазинів “Всі. Свої”, LUSH і NYX.
Все це було названо “фестивалем кібербулінг”, який було анонсовано напередодні у Telegram-каналі.
“Офіційно відкриваю фестиваль кібербулінгу ЛГБТ-френдлі закладів. На жаль, ці товариші вирішили пограти в таку собі “сегрегацію”, відділивши гомоекстремістів від звичайних людей”, - наголосили у заяві представники ГО.
Вони звернули увагу на те, що “гості є гості, а заклади мають бути х’юман-френдлі”.
Кібербулінг полягає у буквально спамі негативними відгуками до закладів на сервісах Google.
Представник ГО “КиївПрайд” Едвард Різ уточнив, що повний перелік закладів для подальшої атаки було взято з мапи ЛГБТ-френдлі локацій, які розробили в їхній організації.
Одразу після згаданого оголошення у Telegram заклади почали масово отримувати одну “зірку” в Google Maps, а інколи зірка супроводжувалася негативним і “критичним” коментарем.
“Мені здається, заклад став “гей-френдлі” тільки тому, що до нього більше навідувалися пари нетрадиційної орієнтації робити одне одному подарунки. Гарна таргетована реклама це може виправити”, – таким став один з відгуків до квіткового магазину “Київ Цвіт Проєкт”.
Водночас негативні відгуки торкнулися популярної локації “Кураж”, а деякі з закладів отримали відгуки, буквально сповнені ненависті.
“Відтепер ненавиджу це місце, після того, як дізнався, що керівник – жінка”, - такий наразі відгук отримало після акції кафе Hum:Hum.
Деякі прихильники закладів після кібербулінгу почали виправляти ситуацію позитивними відгуками. Своєю чергою “КиївПрайд” підтвердив намір звернутися до кіберполіції через такий інцидент.
Читайте також: