Nike знову очолив глобальний рейтинг найдорожчих брендів одягу та аксесуарів. Компанія є постійним лідером цього рейтингу ще з 2015 року.
Nike знову очолив глобальний рейтинг
Американський виробник спортивних товарів Nike Inc. укотре став лідером глобального рейтингу найдорожчих брендів у категорії "одяг та аксесуари".
Про це йдеться в щорічному дослідженні компанії Brand Finance.
Nike зберігає за собою перше місце з 2015 року, коли вийшов перший звіт за цією категорією товарів.
Хоча вартість бренду зі США за рік знизилася на 5,6%, вона все одно оцінюється в 31,3 млрд доларів, що є найвищим результатом в світі.
На другій сходинці, як і роком раніше, розташувався французький бренд Louis Vuitton, вартість якого зросла відразу на 12,2% і становить 26,29 млрд доларів.
Третю позицію посів інший люксовий бренд із Франції – Chanel, який продемонстрував упевнене зростання в 27%, до 19,39 млрд доларів, і потіснив у списку Gucci.
Укладачі рейтингу особливо відзначили бренд пухового одягу Bosideng із Китаю, який зміг вийти на європейський ринок і добре себе зарекомендувати. Цьогоріч Bosideng International активно співпрацювала з французьким модельєром Жан-Полем Готьє, а продукція компанії з'являлася на престижних модних показах.
Вартість бренду Bosideng становить лише 1,9 млрд доларів (47-ме місце), у Brand Finance вважають його перспективним.
Найдинамічніший бренд належить французькому будинку моди Celine: за рік його вартість зросла на 51%, до 2,9 млрд доларів. Автори звіту пов'язують таке суттєве зростання з діяльністю креативного директора Еді Слімана.
Що відомо про повернення брендів до РФ
За інформацією видання Meduza, назву Bershka в Росії буде замінено на Ecru, Pull&Bear – DUB, а Zara – Maag.
При цьому одяг брендів для продажу на території РФ будуть шити в Китаї та Туреччині.
Зокрема, відкриття відповідних магазинів має відбутись вже в квітні цього року.
Воно мало відбутися раніше, але корективи в графік вніс землетрус, котрий відбувся на території Туреччини та Сирії.
Компанія Inditex, якій належать Zara, Bershka та Pull&Bear, заявила про вихід з ринку РФ ще на початку березня 2022-го року. Тоді були закриті більше, ніж пів тисячі торгових точок та онлайн-магазини.
Крім цього, російський холинг Melon Fashion Group (Love Republic, Zarina, Befree) анонсував відкриття нової мережі магазинів сегменту "доступний преміум".
Нова мережа Idol має замінити на російському ринку бренд Massimo Dutti компанії Inditex, яка вийшла з Росії після її вторгнення в Україну.