Експерти YouControl пояснили, навіщо українські компанії розвивають комплаєнс
Категорія
Економіка
Дата публікації

Експерти YouControl пояснили, навіщо українські компанії розвивають комплаєнс

Експерти YouControl пояснили, навіщо українські компанії розвивають комплаєнс
Джерело:  YouСontrol

Фахівці YouControl звертають увагу українських громадян на те, що управління ризиками, або комплаєнс-контроль, стає поширеною процедурою у вітчизняних компаніях. Протягом останніх років власники бізнесу оцінили необхідність дотримання комплаєнсу та дедалі частіше виділяють ресурси на контроль і звітність. За словами експертів, уже зараз українські компанії створюють окремі комплаєнс-підрозділи, а за порушення антикорупційних запобіжних заходів застосовують санкції. Що важливо розуміти, залишилося вкрай мало компаній, в яких немає гарячої лінії, а також збільшилася частка тих, у кого працює онлайн-портал для повідомлення про порушення. Compliance Tech стає окремим напрямом і вимагає нових навичок для застосування його можливостей, передає ONLINE.UA з посиланням на YouControl.

Згідно з даними аналітиків, котрі проаналізували результати дослідження KMPG, головна ціль перевірки контрагентів — безпека конкретних угод і добробут компанії. Також важливо розуміти, що компанії виконують вимоги законодавства, стандартів або умови договору. 96% респондентів відзначили, що до їх компанії застосовуються вимоги локального антикорупційного законодавства.

• 81% компаній перевіряють відповідність операцій вимогам податкових органів;

• 72% прагнуть виявити конфлікт інтересів;

• 70% переконуються чи відповідають вимогам локального антикорупційного законодавства;

• 70% мають на меті перевірки запобігання шахрайства;

• 61% роблять санкційний комплаєнс;

• 51% повинні підтверджувати відповідність вимогам іноземного антикорупційного законодавства;

• 28% відстежують відповідність вимогам партнера, умова роботи з яким — наявність в компанії процедури перевірки контрагентів.

Окрім того, експерти наголошують, що 81% респондентів зізналися, що перевіркою контрагентів у них займається тільки один підрозділ. І в більшості компаній в цій ролі виступає підрозділ безпеки (34%).

"У 17,5% опитаних компаній за перевірку контрагентів відповідає спеціалізований підрозділ комплаєнс, а 13,5% доручили це юридичному департаменту. Але в 15% компаніях збір і аналіз інформації про контрагентів паралельно або послідовно виконують різні підрозділи. Зазвичай це юридичний і фінансовий відділи, підрозділ комплаєнс і служба безпеки", — йдеться в повідомленні.

 Також вдалося дізнатися, що функції перевірки контрагентів покладені на:

• 34% підрозділ безпеки;

• 17,5% комплаєнс-підрозділ;

• 13,5% юридичний підрозділ;

• 12% окремого співробітника;

• 3% фінансовий відділ, бухгалтерію;

• 1% підрозділ управління ризиками.

Окрім того, наголошується, що підприємства замовляють професійну оцінку ризиків у спеціалізованих компаній. В цьому випадку запрошені експерти з комплаєнсу проводять дослідження і дають письмовий висновок з визначенням ступеня ризику партнерських відносин.

Як повідомляв ONLINE.UA, раніше експерти YouControl пояснювали, що потрібно знати підприємцям, щоб захиститися від рейдерства.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?