Креативний директор і дизайнер Метью М. Вільямс дебютував в неділю зі своїм першим показом на подіумі в рамках Тижня моди в Парижі, на якому був представлений неоднозначний срібний аксесуар. Намисто, яке носила модель на показі Givenchy весна / літо 2022, порівняли з петлею і звинуватили дім моди в «гламуризації самогубства».
Джерело: The Independent
Це було помічено групою зі спостереження за модою Diet Prada. Останні вважаються сторожовим псом модної індустрії і порівняли кольє з толстовкою-петлею Burberry 2019 року, що викликало обурення і призвело до того, що модний будинок приніс свої вибачення.
«Можна було подумати, що індустрія навчилася не надягати на шию моделі речі, схожі на петлі, після цілого фіаско з толстовками з капюшоном від Burberry в 2019 році», - починається пост.
Але далі слідувало продовження про небезпеку популяризації подібного роду аксесуарів.
«Це кольє від Givenchy, яке тільки що з'явилося, знаходиться в небезпечній близькості від попереднього випадку. Дійсно змушує задуматися - як ніхто цього не помітив, але на жаль ... історія повторюється».
Багато користувачів соціальних мереж звинуватили люксовий бренд в «обурливому маркетингу».
«Наче вони зробили це для реклами», - написав один користувач.
«Це «намисто» мало пройти через кілька каналів, від дизайну до остаточного затвердження, і вони знали, що роблять .... Це просто гламурне самогубство в моді».
Інший користувач додав: «уммм, як людина, яка пропрацювала в моді кілька років, можу стверджувати - немає шансів, що ситуація залишиться непоміченою».
Однак інші вважають, що звинувачення було «завищеним».
«Це просто круто», - написав один користувач, а інший додав: «О, арт-поліція вже тут».
Нагадаємо, Вільямс був затверджений новим креативним директором французького будинку моди в червні 2020 року. З 2 травня 2017 року по 10 квітня 2020 року його художнім керівником була Клер Уейт Келлер, перша жінка, що зайняла цю посаду.
Givenchy - французький модний будинок, який був створений дизайнером, Юбером де Живанши в 1952 році. Спеціалізується на випуску одягу, взуття, аксесуарів і парфумерії. Належить транснаціональній компанії LVMH.
Читайте також:
Американський стиль: легендарний Met Gala нарешті повертається.
Експерти назвали головні тренди і антитренди в індустрії краси в 2021 році.
Інститут Pantone назвав два головних кольори 2021 року.