Givenchy звинуватили в гламуризації суїциду через намисто
Категорія
Шоу-бізнес
Дата публікації

Givenchy звинуватили в гламуризації суїциду через намисто

Givenchy звинуватили в гламуризації суїциду через намисто
Джерело:  online.ua

Креативний директор і дизайнер Метью М. Вільямс дебютував в неділю зі своїм першим показом на подіумі в рамках Тижня моди в Парижі, на якому був представлений неоднозначний срібний аксесуар. Намисто, яке носила модель на показі Givenchy весна / літо 2022, порівняли з петлею і звинуватили дім моди в «гламуризації самогубства».

Джерело: The Independent

Це було помічено групою зі спостереження за модою Diet Prada. Останні вважаються сторожовим псом модної індустрії і порівняли кольє з толстовкою-петлею Burberry 2019 року, що викликало обурення і призвело до того, що модний будинок приніс свої вибачення.

«Можна було подумати, що індустрія навчилася не надягати на шию моделі речі, схожі на петлі, після цілого фіаско з толстовками з капюшоном від Burberry в 2019 році», - починається пост.

Але далі слідувало продовження про небезпеку популяризації подібного роду аксесуарів.

«Це кольє від Givenchy, яке тільки що з'явилося, знаходиться в небезпечній близькості від попереднього випадку. Дійсно змушує задуматися - як ніхто цього не помітив, але на жаль ... історія повторюється».

Багато користувачів соціальних мереж звинуватили люксовий бренд в «обурливому маркетингу».

  • «Наче вони зробили це для реклами», - написав один користувач.

  • «Це «намисто» мало пройти через кілька каналів, від дизайну до остаточного затвердження, і вони знали, що роблять .... Це просто гламурне самогубство в моді».

  • Інший користувач додав: «уммм, як людина, яка пропрацювала в моді кілька років, можу стверджувати - немає шансів, що ситуація залишиться непоміченою».

Однак інші вважають, що звинувачення було «завищеним».

  • «Це просто круто», - написав один користувач, а інший додав: «О, арт-поліція вже тут».

Нагадаємо, Вільямс був затверджений новим креативним директором французького будинку моди в червні 2020 року. З 2 травня 2017 року по 10 квітня 2020 року його художнім керівником була Клер Уейт Келлер, перша жінка, що зайняла цю посаду.

Givenchy - французький модний будинок, який був створений дизайнером, Юбером де Живанши в 1952 році. Спеціалізується на випуску одягу, взуття, аксесуарів і парфумерії. Належить транснаціональній компанії LVMH.

Читайте також:

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?