Індія планує виробляти винищувачі п'ятого покоління
Категорія
Світ
Дата публікації

Індія планує виробляти винищувачі п'ятого покоління

Індія планує виробляти винищувачі п'ятого покоління
Джерело:  online.ua

Індія завершила проектування винищувача п'ятого покоління та планує створити перший прототип через чотири роки.

Джерело: The Times of India.

Індія планує виробляти винищувачі п'ятого покоління

Перед тим, як розпочати роботу над проектом, його необхідно буде затвердити Комітетом з безпеки, який очолює прем'єр-міністр Індії Нарендра Моді. Проект уже був направлений до відомства.
У рамках проекту планується створити п'ять прототипів нового винищувача, провести льотні випробування та сертифікацію. Розробкою має зайнятися індійська організація оборонних досліджень та розробок. Вартість проекту оцінюється в 1,8 млрд. доларів.


У разі затвердження проекту серійне виробництво літаків планують налагодити лише за шість років.

Варто зауважити, що зараз винищувачі п'ятого покоління є найсучаснішими у світі. Зокрема, це американські F-35, російські Су-57 та китайські J-20.

Така техніка може вести вогонь по цілі під час руху з надзвуковими швидкостями, має режими підвищеної скритності та може набирати надзвукові швидкості без використання форсажу (режим роботи реактивних двигунів).

Що відомо про винищувачі п'ятого покоління

Першим літаком 5-го покоління, прийнятим на озброєння (2005 р.), став американський F-22 Raptor. Із 2015 року до складу повітряних сил різних країн почав надходити ще один літак виробництва США — F-35 Lightning II в різних модифікаціях. Загалом над створенням власних літаків п’ятого покоління ведеться робота ледь не в усіх провідних авіаційних державах світу.

Варто відзначити кілька крилатих машин. Це, зокрема, російські Су-57 (Т-50 або ПАК ФА) та МіГ 1.44, китайські J-20 та J-31 і японський Mitsubishi ATD-X. Крім того, розробкою аналогічних за класом концептів займаються ще кілька країн: спільно Південна Корея та Індонезія (перспективний винищувач має назву KF-X), Туреччина (TF-X), Іран (Qaher F-313) та Індія (FGFA та AMCA, щоправда, останній проект призупинено 2014 року)

Роботи над цими перспективними літаками у світі розпочато ще наприкінці минулого століття. За задумом розробників, новим літакам належало мати значно вищий бойовий потенціал, ніж був у попередників. Але головною відмінністю мали стати принципово інші, ніж у старших крилатих побратимів, характеристики.

Читайте також: 

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?