В Китаї ввели обмеження на перебування користувачів віком до 14 років в мережі. Зокрема, йдеться про введення т.зв. «молодіжного режиму» для користувачів Douyin, який вважають братом-близнюком популярного сервісу TikTok.
Джерело: офіційний сайт Douyin
Згідно з інформацією, опублікованою на офіційному сайті компанії, юні користувачі зможуть присвячувати Douyin не більше 40 хвилин на день. Зважаючи на прийняте рішення, чимало батьків вже позитивно відреагували на нововведення. Крім зазначеного, існуватиме заборона на перегляд вказаною категорією дітей відео вночі.
“З метою подальшого посилення захисту молоді, ми оголосили, що будемо впроваджувати найсуворіші заходи захисту за всю історію існування платформи. Користувачі у віці до 14 років зобов’язані будуть безпосередньо увійти у молодіжний режим і не зможуть самостійно переключатися на звичайний режим” – йдеться у повідомленні компанії.
Наразі розробники публічно висловили прохання до батьків щодо внесення коректних даних, у випадку, якщо дитина зареєстрована не під справжнім іменем.
У додаток неможливо буде зайти в додаток з 22:00 до 6:00.
«Молодіжний режим» пропонуватиме користувачам контент, пов’язаний з виставками у музеях, науково-популярними експериментами, історією та подорожами країною.
Факультет TikTok в Україні
Нагадаємо, вчора ми повідомляли, що в столичному КНУКіМ з’явився факультет ТікТок. Після закінчення випускник зможе отримати диплом. Наразі нічого невідомо про навчальну програму факультету, залишаються в секреті і предмети, які доведеться слухати студентам.
В закладі переконані - майбутній тіктокер повинен володіти неабиякими знаннями і вміннями. Насамперед, тонко відчувати тренди соцмереж, вміти створювати унікальний контент. Навчання, як обіцяють в КНУКіМ, буде безкоштовним для всіх охочих студентів університету культури.
Варто додати, що за даними «Kantar Україна», станом на літо 2020 року в Україні було 1,23 млн мобільних користувачів застосунку TikTok. Компанія AIR Media-Tech каже про 5 млн користувачів в Україні, а от агенція Wideworks (офіційний партнер TikTok в Україні) нарахувала у липні 3,2–3,4 млн, що на 700–900 тис. більше, ніж на початку року.
Читайте також: