Офіційне представництво Київводоканалу виступило із заявою, в якій радило киянам вживати без будь-якої підготовки воду з міського водопроводу - це передбачувано спричинило хвилю критику на адресу відомства.
Джерело: Facebook
За оприлюдненими даними, посадовці порадили мешканцям столиці не купувати, наприклад, воду для приготування їжі, а користуватися для будь-яких побутових потреб.
“Гарантована якість та безпека. Вода, що, подається Київводоканалом, проходить усі необхідні стадії очищення та знезараження, за її якістю постійно слідкують наші фахівці як в процесі водопідготовки, так і у контрольних точках міської мережі. Якість водопровідної води відповідає чинним ДСанПіН 2.2.4-171-10 “Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною”, тому вода з-під крану точно буде чистою та безпечною для здоров’я. Дешева бутильована вода або та, що продається на розлив, часто не очищується належним чином, а виробники не дотримуються необхідних стандартів її виготовлення та не мають відповідних дозвільних документів”, - стверджують у водоканалі.
Там звернули увагу на нібито природний зміст мінералів, який потребує організм кожної людини. Натомість бутильована вода в магазинах не містить навіть солей кальцію, магнію - це небезпечно, оскільки грозить для людини низкою захворювань.
“Економія часу, сил та грошей. Якісна бутильована вода коштує недешево, до того ж її запаси потрібно постійно поповнювати. Та чи будуть витрачені зусилля виправданими? Вода, яку ми подаємо у домівки киян, відповідає Державним санітарним нормам і є цілком безпечною. Крім того, 40% води у місті вже знезаражується без участі хлору, тому така вода ще більш якісна, смачна і не має сторонніх запахів. І вже зовсім скоро нові технології поширяться і на решту 60% води”, - навели останній привод у водоканалі.
Реакція на поради Київводоканалу
Інцидент набув розголосу в соціальних мережах і передбачувано спричинив скандал. Користувачі звернули увагу на подекуди вкрай погану якість води у водопроводі, що змушує їх не користуватися нею навіть для приготування їжі.
У перші години представництво водоканалу навіть відповідало на претензії громадян та радило, куди звернутися через проблеми з неякісною водою. Утім, кількість коментарів досягла таких значень, що пресслужба перестала якось реагувати на дописи.
Читайте також:
Експерт озвучив, як не допустити новий локдаун у Києві;
Центральний автовокзал Києва відкрили після реконструкції — що змінилося;
КМДА готова здати в оренду Житній ринок за однієї умови.