Кличко назвав червону лінію у підвищенні цін на проїзд у Києві
Категорія
Економіка
Дата публікації

Кличко назвав червону лінію у підвищенні цін на проїзд у Києві

Кличко назвав червону лінію у підвищенні цін на проїзд у Києві
Джерело:  online.ua

Київський мер Віталій Кличко допустив незабаром підвищення тарифів на користування громадським пасажирським транспортом у столиці.

Джерело: НАШ

За його словами, подорожчання не буде сягати згаданих у різних заявах 20 чи 25 гривень.

“Профспілки прийшли з пропозицією підвищити тарифи і звучали і 25 і 20 гривень за проїзд. Дійсно, у нас проблема є з проїздом і на сьогоднішній день проїзд в місті Києві найдешевший взагалі по Європі”, - зауважив Кличко.

Столичний мер звернув увагу на подорожчання проїзду вже у кількох значних містах країни. Йдеться зокрема про Львів, Запоріжжя.

Плани місцевої влади періодично підвищувати ціни на проїзд у транспорті пов’язані, як політик стверджує, з дотаційним статусом транспортної галузі, яка поглинає до 3 мільярдів гривень у Києві.

“Одне можу сказати, що ця тема - підняття тарифу назріла, але можу гарантувати, що до 25 чи 20 гривень, до таких цифр піднімати ні в якому разі ми не плануємо”, - резюмував Кличко.

Водночас під час виступу в телеефірі він не уточнив, яким будуть оновлені київські тарифи. Подробиці про неминуче подорожчання можуть стати відомі вже влітку, наступними тижнями.

Проблеми з ціною на проїзд у Києві

На рівні Київської міської державної адміністрації нагадали, що до 2016 року компенсації за пільговий проїзд проводилися через надання місцевим бюджетам субвенції з Державного бюджету. У згаданий рік процес зазнав змін — видатки на компенсаційні пільги поклали на місцеві бюджети.

Тоді Кличко разом з 88 місцевими депутатами виступив із закликом до центральної влади. Він торкався повернення дотацій з державного бюджету замість того, щоб місто самостійно компенсувало мільйони гривень.

Вимога перевізників до влади

КП “Київський метрополітен” звернувся до мерії із закликом підвищити ціни на проїзд чи допомогти прямо сумою до 1,5 мільярда гривень.

“Ми бачимо два шляхи вирішення ситуації: підтримка метрополітену грошима міського бюджету, на що мінімально потрібно 1,51 млрд грн. Або перегляд тарифу на перевезення. Обґрунтований тариф на 2021 рік - 21,05 грн. Існуючі тарифи 8 грн вичерпали себе і створюють колосальні борги”, - вважають у відомстві.

Читайте також:

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?