Київрада оголосила про ризики щодо тарифів на проїзд у громадському транспорті столиці, чим зумовлено звернення до Кабінету міністрів і Верховної Ради.
Джерело: Київрада
Згідно з оприлюдненою заявою, йдеться про заклик про компенсацію виплат за пільговий проїзд окремих категорій населення. Звернення підтримали 88 столичних депутатів.
У відомстві нагадали, що до 2016 року компенсації за пільговий проїзд проводилися через надання місцевим бюджетам субвенції з Державного бюджету. У згаданий рік процес зазнав змін - видатки на компенсаційні пільги поклали на місцеві бюджети.
“Внаслідок таких рішень, територіальні громади вимушені витрачати з місцевих бюджетів мільярди гривень на забезпечення гарантованих державою пільг, часто за рахунок недофінансування інших соціально значущих сфер. Зокрема, – охорони здоров'я, освіти, соціального захисту, житлово-комунального господарства. Так, витрати міського бюджету Києва на компенсацію передбаченого державою права пільгового проїзду у 2019 році становили 747,7 млн грн, у 2020 році – 489 млн грн. На 2021 рік заплановані витрати в сумі 803,3 млн грн”, - звернув увагу мер Віталій Кличко.
Очільник міста побідкався, що наразі київське керівництво існує в умовах обмежених фінансових ресурсів. Держава позбавила місто заповнювати бюджет органів місцевого самоврядування коштом пайової участі, а також вилучає кошти з київського бюджету - до 60% надходжень від ПДФО, хоча в інших міст вилучають до 40%.
Кличко зауважив, наразі все частіше ставлять питання про можливість фінансування державних пільг на перевезення коштом міського бюджету.
“В зв'язку з цим, з метою належного та стабільного функціонування комунального транспорту, забезпечення реалізації встановленого законодавством права на пільговий проїзд, Київська міська рада звертається до уряду та парламенту з вимогою врегулювати питання компенсації виплат за пільговий проїзд з Державного бюджету”, - резюмував він.
Звернення пролуналу на тлі закликів до керівництва столиці з боку київського метрополітену. Транспортна система вважає за необхідно підвищити ціну проїзду до 21 гривень, або ж надати понад 1,5 мільярда гривень для вирішення проблем.
Читайте також:
Київське метро нагадало про важливі зміни в оплаті проїзду;
Мінфін назвав орієнтовну дату відкриття метро на Троєщину;
Шмигаль запропонував Кличку звільнитися після заяви про локдаун.