Компанія Danone продала активи та згортає діяльність у Росії
Категорія
Економіка
Дата публікації

Компанія Danone продала активи та згортає діяльність у Росії

Danone
Джерело:  online.ua

Danone завершила продаж своїх активів та виходить з російського ринку. Це рішення було прийнято компанією на третій рік після повномасштабного вторгнення РФ в Україну.

Danone виходить з російського ринку

Компанія Danon завершила продаж своїх активів та згортає діяльність у Росії, на яку припадало близько 5% світових продажів компанії. В Росії компанія працювала понад 30 років.

Про це повідомляє пресслужба Danone.

Danone сьогодні оголосила, що завершила продаж своєї діяльності EDP в Росії компанії Vamin R LLC після отримання необхідних дозволів російських регуляторів, як було оголошено в прес-релізі від 22 березня.

Угода про продаж російського підрозділу Danone була анонсована ще 22 березня цього року і прозвучала через сім місяців після того, як Володимир Путін наказав конфіскувати локальні операції французької компанії. Про неї писало видання Financial Times з посиланням на власні джерела.

Відповідно до документів, з якими тоді ознайомилося FT, група молочних продуктів плапнувала продати ребрендинг Life & Nutrition російській молочній компанії Vamin Tatarstan, що належить 29-річному Мінтімеру Мінгазову. Мінгазов був призначений до правління Life & Nutrition влітку 2023 року, невдовзі після того, як Кремль передав контроль над бізнесом Якубу Закрієву, 33-річному племіннику Кадирова, оскільки Москва помстилася за санкції Заходу, запроваджені у відповідь на її напад на Україну.

Бренд Danone у світі: що відомо

Danone є одним зі світових лідерів у виробництві молочних продуктів, рослинних альтернатив молоку, бутильованої води та спеціалізованого дитячого харчування. У 2022 році оборот компанії склав 27,6 млрд євро. Danone представлена більш ніж 120 країнах світу та має близько 90 тис працівників.

Головні бренди Danone — Actimel, Activia, Alpro, Aptamil, Danette, Danio, evian, Nutricia, Volvic та інші. На українському ринку найбільш відомі торгові марки "Растішка", "Актуаль", "Актимель", "Акті́віа" та "Альпро".

У Росії компанія працювала протягом 30 років і була представлена брендами "Простоквашино", "Активіа", Actimel, "Растішка", "Даніссімо", Danone, "Bio Баланс", "Актуаль", "Смішарики", Alpro, Bebelac,"Тема" , Nutrilon, "Малютка", які планувала вивести з ринку ще на весні 2023 року.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?