Мінінфраструктури розкрило, які дороги можуть стати платними в Україні
Категорія
Економіка
Дата публікації

Мінінфраструктури розкрило, які дороги можуть стати платними в Україні

Мінінфраструктури розкрило, які дороги можуть стати платними в Україні
Джерело:  online.ua

У Міністерстві інфраструктури оголосили, в майбутньому в Україні можуть з’явитися дороги з платним користуванням та назвали низку потенційних таких доріг.

Джерело: Інтерфакс-Україна

За словами заступниці міністра з питань євроінтеграції Анни Юрченко, йдеться про дороги Краковець-Львів-Броди-Рівне та Стрий-Мукачево. Сьогодні у країні існує небагато напрямків, де може функціонувати платна дорога - це пов’язано з рівнем трафіку.

“Укравтодор" дотепер отримав дві приватні ініціативи з підготовки двох нових концесійних проектів. Класика жанру, коли це автодорога в чистому полі. Вона, найімовірніше, буде платною. Перша - це маршрут Краковець-Львів-Броди-Рівне (ініціатор - “Автомагістраль-Південь”) - понад 200 км абсолютно нового будівництва, альтернативна дорога Київ-Чоп та М-10 Львів-Краковець”, - пояснила вона.

Другою приватною ініціативою може стати Стрий-Мукачево з ініціатором Onur.

“На сьогодні в принципі не є проблемою дістатися зі Львова до Закарпатської області, але через перевали і забудови на наявному напрямку технічно неможливо розширити дорогу до чотирьох смуг. Тому наразі розглядають варіант будівництва нової автодороги, яка пройде трошки на схід дороги Київ-Чоп. Якщо нині зі Львова до Закарпаття ми зазвичай доїжджаємо за 2,5 години, а взимку і довше, то нова дорога має скоротити час у дорозі у 2,5 разу”, - уточнила Юрченко.

Також заступниця міністра зазначила, згідно з оцінкою представників відомства, ТЕО стосовно Краковець-Львів-Броди-Рівне завершать вже до кінця поточного року, а ТЕО щодо Стрий-Мукачево водночас очікують трохи пізніше.

Рішення про доцільність впровадження кожного з проєктів оцінюватиме група експертів “Укравтодору”, а потім рішення погоджуватимуть на рівні Міністерства розвитку економіки й торгівлі та Міністерства фінансів.

“Вони гіпотетично можуть бути платними, але це буде підтверджено після ТЕО. Тоді ми точно переконаємося, чи варто стягувати плату, чи буде вона взагалі генеруватися, самооплачуватися”, - резюмувала Юрченко.

Читайте також:

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?