Ще один корабель прямує з Одеси до Босфору зерновим коридором
Категорія
Україна
Дата публікації

Ще один корабель прямує з Одеси до Босфору зерновим коридором

Ще один корабель прямує з Одеси до Босфору зерновим коридором
Джерело:  online.ua

Балкер PUMA вийшов 15 вересня з Одеського морського порту до Босфору зерновим коридором. Судно стояло в порту з 19 лютого 2022 року.

Джерело: Олександр Кубраков

Ще один корабель вийшов з Одеського порту 

Балкер PUMA 15 вересня вийшов з Одеського морського порту. Він прямує до Босфору зерновим коридором.

Про це повідомив міністр розвитку громад, територій та інфраструктури України Олександр Кубраков у Facebook.

За його словами, на борту судна знаходиться 16 тисяч тонн металу та 14 тисяч тонн ріпаку.

Кубраков уточнив, що балкер зайшов до Одеського морського порту 19 лютого 2022 року і не міг вийти звідти через початок повномасштабного вторгнення Росії до України.

Зерновий коридор зараз насамперед використовують для евакуації суден, які знаходилися в українських портах "Чорноморськ", "Одеса" та "Південний" на момент початку повномасштабного вторгнення.

Наразі Україна розглядає можливість використовувати коридор і для цивільних суден, які перевозять невійськові вантажі, зокрема зерно, переважно до країн Африки та Азії.

З 15 серпня тимчасовим коридором скористалося вже 4 судна. Цей шлях уже пройшли контейнеровоз JOSEPH SCHULTE, балкери PRIMUS та ANNA-THERESA з OCEAN COURTESY 16, 27 серпня та 1 вересня відповідно, – нагадав міністр.

Україна забезпечить гуманітарний коридор у Чорному морі

Контейнеровоз Joseph Schulte під прапором Гонконгу, який на початку цього тижня покинув порт Одеси, перебував у порту з 23 лютого 2022 року.

В середині серпня Україна оголосила про «гуманітарний коридор» у Чорному морі для виходу вантажних суден, які опинилися в заблокованими в портах після того, як РФ зірвала зернову угоду у липні.

Звичайно, все буде проходити під наглядом Збройних сил України. Ми робимо все можливе для забезпечення безпеки, — сказав речник ВМС України Дмитро Плетенчук.

У першу чергу цей маршрут стосуватиметься таких суден, як контейнеровози, які застрягли в українських портах з початку війни, і на них не поширювалася зернова угода.

Читайте також:

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?