Представники Інституту кольору Pantone обрали відтінок PANTONE 17-3938 під назвою Very Peri кольором року-2022. Охоплюючи бузкову гаму, але в той же час зосереджуючись на фіолетово-червоних відтінкам, колір демонструє жвавий, радісний настрій і динамічну присутність, що заохочує до сміливої творчості та уяви. Цікаво, що цьогоріч вони вперше створили колір самостійно за допомогою цифрових технологій, а не вибрали вже готовий.
Джерело: Pantone
Ми живемо в часи трансформацій, тому PANTONE 17-3938 Very Peri має стати символом змін, переходу, який людство переживає, вважають в Інституті кольору і додають:
Коли ми виходимо з інтенсивного періоду ізоляції, наші уявлення та стандарти змінюються, а наше фізичне та цифрове життя зливаються воєдино по-новому. Цифровий дизайн допомагає нам розширити межі реальності, відкриваючи двері в динамічний віртуальний світ, де ми можемо досліджувати та створювати нові кольорові можливості. З тенденціями в іграх, зростаючою популярністю метавсесвіту та зростаючою художньою спільнотою в цифровому просторі PANTONE 17-3938 Very Peri ілюструє злиття сучасного життя та те, як колірні тенденції в цифровому світі проявляються у фізичному світі і навпаки.
Колір року Pantone відображає те, що відбувається в нашій глобальній культурі, виражаючи те, що люди шукають. Лорі Пресман, віце-президент Інституту кольору каже:
Створення нового кольору вперше в історії нашої освітньої програми кольорів PANTONE Color of the Year відображає глобальні інновації та трансформацію, що відбуваються. Оскільки суспільство продовжує визнавати колір як важливу форму спілкування та спосіб висловити і впливати на ідеї та емоції складність цього нового червоно-фіолетового відтінку синього підкреслює широкі можливості, які відкриваються перед нами.
Колір року від Pantone впливає на тенденції в моді, дизайні, технологіях...
Процес вибору кольору року Pantone вимагає ретельного розгляду та аналізу тенденцій. Щоб підходити до вибору року, експерти з кольору Pantone в Pantone Color Institute™ прочісують світ у пошуках нових кольорів. Це може включати індустрію розваг і виробництво фільмів, подорожі колекції мистецтва та нових художників, моду, усі сфери дизайну, популярні туристичні напрямки, а також новий спосіб життя, стиль гри та соціально-економічні умови. Вплив також може випливати з нових технологій, матеріалів, текстур та ефектів, відповідних платформ соціальних мереж і навіть майбутніх спортивних подій, які привертають увагу всього світу.
Протягом 23 років «Колір року» від Pantone впливав на розробку продуктів і рішення про покупку в багатьох галузях, включаючи моду, домашні меблі та промисловий дизайн, а також упаковку продуктів і графічний дизайн.
Читайте також:
TAYANNA вразила яскравим кліпом на пісню "Моя Земля".
YouTube опублікував рейтинг найпопулярніших відео серед українців у 2021 році
Джамала після семи років окупації вперше побачила рідний Крим.