Світові бренди повертаються до РФ під новими назвами
Категорія
Світ
Дата публікації

Світові бренди повертаються до РФ під новими назвами

Світові бренди повертаються до РФ під новими назвами
Джерело:  online.ua

Всесвітньо відомі бренди із виробництва одягу Zara, Bershka та Pull&Bear мають намір повернутись на російський ринок під іншими назвами.

Джерело: Meduza

Що відомо про повернення брендів до РФ 

За інформацією видання, назву Bershka в Росії буде замінено на Ecru, Pull&Bear – DUB, а Zara – Maag.

При цьому одяг брендів для продажу на території РФ будуть шити в Китаї та Туреччині.

Зокрема, відкриття відповідних магазинів має відбутись вже в квітні цього року.

Воно мало відбутися раніше, але корективи в графік вніс землетрус, котрий відбувся на території Туреччини та Сирії.

 Компанія Inditex, якій належать Zara, Bershka та Pull&Bear, заявила про вихід з ринку РФ ще на початку березня 2022-го року. Тоді були закриті більше, ніж пів тисячі торгових точок та онлайн-магазини.

Крім цього, російський холинг Melon Fashion Group (Love Republic, Zarina, Befree) анонсував відкриття нової мережі магазинів сегменту "доступний преміум".

Нова мережа Idol має замінити на російському ринку бренд Massimo Dutti компанії Inditex, яка вийшла з Росії після її вторгнення в Україну.

Ашан збільшує присутність на російському ринку 

Французька компанія Auchan, попри санкції та розв'язану Кремлем війну проти України планує подвоїти присутність на російському ринку та відкриває нову мережу магазинів.

За інформацією Reuters, у новій мережі магазинів планується продавати лише товари під власними торговими марками.

Так, Auchan Retail Russia заявила, що новий магазин "Мій Ашан" пропонуватиме асортимент із приблизно 900 найменувань, 90% з яких складатимуть продукти харчування під власними торговими марками.

Читайте також:

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?