Засновник Facebook Марк Цукерберг зізнався, що мріє, щоб його компанію перестали сприймати винятково як соціальну мережу. За словами підприємця, він вирішив об'єднати Instagram, WhatsApp та Oculus у єдиний метавсесвіт - саме так з'явилась нова назва Meta та логотип у вигляді кривого знака нескінченності.
Джерело: The Verge
Цукерберг прокоментував ребрендинг Facebook
Мільярдер вкотре вирішив нагадати про те, що Facebook – це не тільки соцмережа. Насамперед його команда створює технології, які допомагають людям спілкуватись, і бренд Meta повністю відповідає усім напрямкам діяльності компанії.
"Зміни не пов'язані з негативними новинами навколо компанії. У 2014 році ми купили Instagram та WhatsApp і стали великою сім'єю додатків. Назвати компанію на честь однієї з мереж було ніяково. І мені було дивним прибрати назву Facebook, адже це іконічна платформа. Але зараз ми на наступному етапі розвитку і готові змінюватись", - розповів Марк Цукерберг.
Підприємець не приховує, що продовжує вірити в ідею метавсесвіту. На його думку, метавсесвіт з'явиться не раніше другої половини цього десятиліття. Щоб досягти цієї мети - потрібно зробити ще безліч фундаментальних речей.
За словами Цукерберга, найближчі декілька років його команда насамперед зосередиться на розвитку платформ Facebook та Instagram. Бізнесмен звернув увагу на те, що у його компанії з'явилося чимало конкурентів.
"Останні п'ять років були школою для мене та компанії. Було багато проблем, і ми їх розв'язували. Нам довелось вигадувати надскладні алгоритми, щоб виявляти небезпечний контент, і я дуже пишаюсь тим, чого нам вдалось досягти",– додав Цукерберг.
Що важливо розумвти, наразі Meta об'єднала всі придбані та розроблені інновації у галузях AR та VR у структуру Reality Labs. Її працівниками стали 10 тисяч фахівців – майже 20% від усіх співробітників компанії.
Читайте також:
Колишня співробітниця Facebook звинуватила команду Цукерберга у брехні
Facebook опинився в центрі скандалу після приниження темношкірих людей
Instagram провокує психічні розлади в підлітків — закриті дослідження Facebook