У Ferrari оголосили про довгострокову співпрацю з сером Джоні Айвом
Категорія
Спорт
Дата публікації

У Ferrari оголосили про довгострокову співпрацю з сером Джоні Айвом

У Ferrari оголосили про довгострокову співпрацю з сером Джоні Айвом
Джерело:  online.ua

Провідна диверсифікована холдингова компанія Exor N.V, контрольована сім'єю Аньєллі, і Ferrari, оголосила про довгострокову багаторічну співпрацю з сером Джоні Айвом, а також Марком Ньюсоном в творчому колективі LoveFrom.

Джерело: пресслужба Ferrari

"Нове партнерство об'єднає легендарні характеристики і перевага Ferrari з неперевершеним досвідом і креативністю LoveFrom, які творять видатну продукцію, що змінює світ. Крім співпраці з Ferrari, LoveFrom разом з Exor досліджує реалізацію низки творчих проектів у сфері розкоші» - йдеться на сайті відомої італійської компанії, що випускає спортивні і гоночні автомобілі.

Сер Джоні Айв також приєднається до ради партнерів Exor. Цей щорічний форум заснований на досвіді, знаннях та ідеях групи партнерів Exor, його метою є поділитися ідеями і вивчити потенційні можливості для бізнесу.

Коментуючи партнерство LoveFrom, Джон Елканн, голова і головний виконавчий директор Exor і голова Ferrari, сказав, що почав думати про можливість об'єднати потенціал відразу після заснування LoveFrom.

«Створюючи великі компанії, ми також віримо в створення хороших партнерських відносин. Незабаром після заснування LoveFrom ми почали розмовляти з Джоні і Марком про можливості об'єднати їх всесвітньо відомий творчий потенціал з нашим. Ferrari - це захоплююча можливість разом творити великі справи в побудові нашого майбутнього. Я також радий, що Джоні приєднується до нашої Ради партнерів, де ми з нетерпінням чекаємо можливості скористатися його унікальною цінністю».

Марк Ньюсон і сер Джоні Айв додали, що перебувають в тісних дружніх стосунках з Джоном вже багато років. Крім того, є великими шанувальниками його проникливості і бачення бізнесу.

«Ми дуже раді почати таку важливу і довгостроково ширшу співпрацю з Ferrari і Exor. Як власники і колекціонери Ferrari, ми дуже раді співпраці з командою дизайнерів, якою керує Флавіо Манцоні. Ми бачимо унікальні захоплюючі можливості спільної роботи».

З історії компанії

Заснована в 1928 році Енцо Феррарі як Scuderia Ferrari, компанія спонсорувала пілотів і виробляла гоночні машини до 1947 року. З 1947 року почала випуск «вуличних» спортивних автомобілів.

Впродовж усієї своєї історії, компанія бере участь у різних перегонах, особливо у Формулі-1, де вона має найбільший успіх. Емблема «Феррарі» — жеребець, що гарцює, на жовтому тлі. Традиційний колір автомобілів — червоний.

Читайте також:

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?