В Україні пропонують перейти на 12-річну систему шкільної освіти з 2024 року
Категорія
Україна
Дата публікації

В Україні пропонують перейти на 12-річну систему шкільної освіти з 2024 року

В Україні пропонують перейти на 12-річну систему шкільної освіти з 2024 року
Джерело:  online.ua

З 2024 року українські школи пропонують перевести на 12-річну систему освіти. Це вирішило б проблему освітніх втрат, яких зазнала держава через війну та пандемію COVID-19.

Джерело: голова Державної служби якості освіти України Руслан Гурак

Вже наступного року школи в Україні можуть перевести на 12-річну систему освіти 

Голова Державної служби якості освіти України Руслан Гурак пропонує запровадити 12-річну систему навчання у школах з 2024 року.

Україна і так мала перейти на 12-річну систему з 2027 року, але Руслан Гурак пропонує зробити це раніше.

Можна розглядати безліч методів і методик компенсації освітніх втрат. Але ми маємо реформу НУШ, і ми задекларували в законодавстві, що ми перейдемо на 12-річну профільну систему освіти у 2027 році. Тому особисто я переконаний, що ми маємо унікальний шанс перейти на 12-річну систему освіти раніше, вже у 2024 році, — сказав Гурак.

За його словами, 12-річне навчання у школі допоможе збалансувати освітню програму таким чином, щоб врахувати усі пропущені заняття (через повітряні тривоги, відсутність електроенергії, відсутність інтернету), врахувати перехідний період на кожному рівні. Також це допоможе підготуватися до 2027 року, коли має відбутися повноцінне запровадження профільної старшої школи.

Голова ДСЯОУ закликав представників української влади поговорити з міжнародними донорами, які готові надати фінансування освітній системі України, щоб підтримати один рік запровадження 12-річної системи.

Глава Міносвіти пропонує порозмірковувати про скорочення кількості шкільних предметів

Очільник Міністерства освіти та науки Оксен Лісовий запропонував українцям обговорити питання можливого скорочення кількості предметів у школах України. Окрім того, міністр закликав батьків, чиї діти навчаються за кордоном, поділитися своїм досвідом під його дописом.
Оксен Лісовий звертає увагу на те, що є різні аргументи "за" та "проти" скорочення кількості предметів.

Два роки COVID та рік повномасштабного вторгнення. Навантаження на дитину дуже високе: і психологічне, і розумове", Це і про велику кількість предметів, і про віддалене навчання, і про додаткові заняття, щоб надолужити втрачене, – пояснив свою позицію міністр.

За його словами, у 7-9 класі школярі мають близько 20 предметів. Це справді дуже багато, враховуючи той стрес, у якому вимушені вчитися українські діти.

Що також важливо розуміти, у багатьох учнів немає потрібних гаджетів, а у педагогів — адаптованих навчальних програм.

Оксен Лісовий наголошує, що учні вимушені вчитися на межі своїх можливостей й загалом намагаються сконцентрувати свою увагу на пріоритетних для них предметах.

Це я бачу і як батько, і тривалий час спостерігав як директор Малої академії наук, – зазначив глава відомства.

Читайте також:

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?