Вчені здивували світ новим дослідженням щодо динозаврів та вимирання
Технології
Дата публікації

Вчені здивували світ новим дослідженням щодо динозаврів та вимирання

Джерело:  online.ua

Експерти в новому дослідженні оголосили, що динозаври у своєму різномаїтті могли б надалі царювати на планеті, як би не раптове вимирання. Кінцем їхньої епохи стало саме падіння метеориту. Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на дослідження, оприлюднене журналом Royal Society Open Science.

Раніше вважалося, що вимирання динозаврів було неминучим, падіння астероїду лише зумовило його терміни та стало однією з багатьох причин. Популяція стародавніх ящерів нібито знаходилася в занепаді станом на кінець крейдового періоду.

Команда дослідників Університету Бата разом з британським Музеєм природної історії представили нові висновки з цього приводу. Вони ґрунтували свою роботу на нові дані щодо генеалогічних деревах динозаврів та залучили до неї статистичне моделювання ширшого набору типів разом зі швидкістю видоформування. Саме цим зумовлений підсумок.

Палеонтологи не можуть оцінити на правдивому рівні різноманітність динозаврів, саме з цієї причини тривають суперечки щодо смертельності удару, який завдав астероїд. Прогалини пов'язані з тим, що не всі кістки динозаврів взагалі збереглися, а подекуди вони недоступні в породі та не завжди зрозуміло, де їх слід шукати.

Нагадаємо, динозаври вимерли близько 65 мільйонів років тому, ця подія вважається ледь не знаковою через свою швидкість. Великим ящерам наслідували дрібні ссавці, які розвинулися пізніше у мавп та, відповідно, людей.

Як повідомляв ONLINE.UA, команда вчених описала новий різновид птерозаврів завдяки знахідці на території сучасного Марокко. Скам’янілості виявилися унікальним відкриттям, оскільки наука майже не обізнана щодо летючих ящерів у колишній Гондвані — стародавньому континенті, що розпався на Африку, Південну Америку, Австралію, Антарктиду, Нову Зеландію, Аравію, Індостан, Мадагаскар.