Meta розглядає можливість прибрати з Facebook і Instagram політичну рекламу у Європі, оскільки побоюється, що їй буде важко дотримуватися нових законів ЄС про агітацію.
Джерело: Financial Times
ЄС хоче посилити правила щодо політичної реклами
Брюссель пропонує ухвалити закони, які змусять технологічні компанії, такі як Facebook і Google, оприлюднювати інформацію про політичну рекламу, включно з тим, скільки вона коштує, хто платив за контент і скільки людей її переглянули.
Ці пропозиції викликали занепокоєння серед керівників Meta. Там стурбовані тим, наскільки широким може бути визначення політичної реклами та наскільки важко буде дотримуватися нових правил.
Наразі в компанії думають, чи не було б легше відмовитися від усієї платної реклами для політичних кампаній на своїх платформах, щоб уникнути порушення законів ЄС.
Meta критикували за дезінформацію в політичній рекламі
Meta і Twitter раніше вже критикували за те, що вони дозволяли користувачам поширювати дезінформацію та теорії змови на своїх платформах після президентських виборів у США 2016 року. Це викликало побоювання, що контнт міг зманіпулювати виборцями.
Щодо Facebook, то було встановлено, що російські оперативники використували дані користувачів, щоб зманіпулювати президентськимим виборами в США.
Рішення про заборону політичної реклами в ЄС не обов’язково матиме значні фінансові наслідки. Політична реклама, як повідомляють, становить відносно невелику частку доходів компанії.
Дослідницька група Insider Intelligence зазначає, що політична реклама у США заробила компанії 800 млн доларів доходів між 2019 і 2020 роками, що становить менше 1% від загального доходу від реклами.
Лише за 2020 рік Meta повідомляла про прибуток у 29 млрд доларів.
Читайте також:
РФ запустила масштабну антиукраїнську кампанію у Facebook
Meta відповіла на звинувачення у модерації росіянами українського контенту в Instagram та Facebook
Meta запускає платну верифікацію для Instagram і Facebook