Змінять розуміння Всесвіту. Вчені анонсували одразу два глобальних відкриття
Наука та медицина
Дата публікації

Змінять розуміння Всесвіту. Вчені анонсували одразу два глобальних відкриття

Джерело:  online.ua

На 29 червня заплановані одразу дві важливі пресконференції, під час яких іноземні науковці оголосять про нові прориви у дослідженні Всесвіту. За їхніми словами, першому випадку йтиметься про гравітаційні хвилі, у другому — про нейтрино.

Джерело: "24 Канал"

Що відомо про перше відкриття

Ввечері 29 червня Північноамериканська наногерцова обсерваторія NANOGrav виступить з довгоочікуваною заявою, яка буде стосуватися дослідження, проведеного, міжнародним консорціумом фахівців із виявлення гравітаційних хвиль зі США, Європи, Індії та Австралії (IPTA).

Вчені мають намір представити результати аналізу 15-річного набору даних та інтерпретації цих результатів. Як повідомляють науковці, вони будуть звітувати про поточний пошук низькочастотних гравітаційних хвиль.

Офіційної інформації мало, але на підставі заяв учасників дослідження можна припустити, що йтиметься про фон гравітаційних хвиль, який також називають гулом Всесвіту. Помітити його, відокремивши від усіх інших шумів вкрай складно. Але якщо вчені оголосять про те, що змогли його почути, це переверне наші уявлення про найбільш ранні дні існування Всесвіту, - йдеться в повідомленнні.

Фото — unsplash.com

Що відомо про друге відкриття

За попередніми даними, оголошення про ще одне важливе відкриття також відбудеться 29 червня.

Наразі немає жодних конкретних подробиць, однак зазначається, що з заявою з цього приводу виступлять представники нейтринної обсерваторії IceCube, яка знаходиться в льодах Антарктиди.

Як відомо, саме вони займаються пошуками субатомної частинки, яку дуже складно помітити через низьку масу і заряд.

Здатність цієї частинки проникати крізь будь-які перепони непоміченою робить її ідеальним об'єктом дослідження далеких космічних подій, оскільки їхня траєкторія та характеристики залишаються відносно незмінними.