Зонд NASA зафільмував проліт крізь потужний сонячний вибух — відео
Наука та медицина
Дата публікації

Зонд NASA зафільмував проліт крізь потужний сонячний вибух — відео

Джерело:  online.ua

Сонячний зонд NASA Parker пролетів крізь потужне сонячне виверження та зняв все на камеру. Це перший знімок сонячного вибуху, зроблений зблизька.

Джерело: Science Alert

Відео сонячного вибуху

Відео, опубліковане вченими з Лабораторії прикладної фізики Джона Гопкінса, демонструє особливо потужний викид корональної маси, який стався минулого року.

Виверження починається приблизно на 14-й секунді у відео нижче.

Викид корональної маси (ВКМ) — це великі вибухи надгарячої плазми, які вириваються з атмосфери Сонця. Вони складаються із заряджених частинок, які можуть спровокувати відключення радіозв’язку та інший хаос, якщо досягнуть Землі.

NASA заявило, що ВКМ, який вразив сонячний зонд Parker, був «одним із найпотужніших викидів корональної маси, які коли-небудь реєструвалися».

На щастя для вчених, які зараз вивчають Сонце, сонячний зонд NASA Parker пролетів прямо через ВКМ і вижив, зафіксувавши подію на камеру.

За даними Лабораторії прикладної фізики Джона Гопкінса, ВКМ можуть запускати магнітні поля, іноді викидаючи мільярди тонн плазми.

Що відомо про сонячний зонд Parker

Сонячний зонд Parker був розроблений спеціально для дослідження Сонця.

За даними NASA, це не лише найшвидший космічний корабель в історії, але й той, що може підійти найближче до Сонця на відстань до 6,4 мільйонів км від його поверхні та витримати цю подорож .

Космічний корабель оснащений спеціальним тепловим екраном, а також автономною системою, яка захищає пристрій від випромінювання сонячного світла .

Коли Parker вперше виявив ВКМ, він був приблизно в 9 мільйонів км від поверхні Сонця.