Американські вчені виявили у акул антитіла проти COVID-19
Світ
Дата публікації

Американські вчені виявили у акул антитіла проти COVID-19

Джерело:  online.ua

Американські дослідники з Університету Вісконсина-Медісон та компанії Elasmogen з'ясували, що імунна система акул виробляє невеликі антитіла, які здатні запобігти проникненню коронавірусної інфекції в організм людини.

Джерело: пресслужба Університету Вісконсина

У акул виявили ефективну систему захисту від COVID-19

Спеціалісти відібрали з великої кількості саме ті антитіла, які ефективно запобігають інфікуванню коронавірусом.

VNAR акули змогли нейтралізувати WIV1-CoV, коронавірус, який здатний заражати клітини людини, але зараз циркулює тільки у кажанів, у яких, ймовірно, виник SARS-CoV-2, що викликає COVID-19, - повідомляють автори дослідження

Вчені поясняють, что антитіла у акул в 10 разів менші за розміром, ніж у людини, але вони здатні зв'язуватися з білками вірусу та змушувати їх припиняти розповсюдження інфекції в организмі.

Ці маленькі антитілоподібні білки можуть проникати в затишні куточки і закутки, до яких людські антитіла не можуть отримати доступ. Те, що ми робимо, - це підготовка арсеналу терапевтичних засобів, які можуть бути використані проти спалахів атипової пневмонії. Це свого роду страховка на майбутнє, - зазначив професор патології Університету Вісконсин-Медісон Аарон Лебо.

Фахівці перевірили ефективність антитіл акул проти інфекційного SARS-CoV-2, та з'ясували, що вони ефективно кріпляться до канавки поруч із тим місцем, де вірус зв'язується з клітинами людини, та блокують цей процес.

Світу загрожує штам Омікрон

За словами спецпредставника ВООЗ з боротьби проти пандемії COVID-19 Девіда Набарро, кожні 2-3 дні кількість випадків ураження новим штамом Омікрон зростає вдвічі.

Спеціаліст ВООЗ зазначив, що вже у найближчі тижні варто очікувати нового стрімкого глобального росту захворюванності на COVID-19.

Він додав, що ніколи так не переймався за ситуацію з коронавірусом, як зараз.

Спецпредставник ВООЗ закликав прискорити проведення вакцинації та ревакцинації по всьому світу, а також ввести максимальні обмеження на соціальні контакти.