Apple подала до суду на українського режисера через фільм про супергероя
Категорія
Культура
Дата публікації

Apple подала до суду на українського режисера через фільм про супергероя

Apple подала до суду на українського режисера через фільм про супергероя
Джерело:  online.ua

Корпорація Apple позивається на українського режисера Василя Москаленка, бо він зняв фільм Apple-Man. У компанії вважають, що стрічка послабить її бренд.

Джерело: The Hollywood Reporter

Apple буде судитися з українським режисером

У грудні Apple подала заяву до Управління патентів і товарних знаків США, щоб заблокувати заявку українського режисера Василя Москаленка на торгову марку для його інді-проекту. Найдорожча в світі компанія стверджує, що глядачі помилково вважатимуть, що фільм Apple-Man пов’язаний з Apple, і що фільм зашкодить її бренду.

Споживачі, ймовірно, помилково вважатимуть, що знак заявника (Москаленка) є додатковим розширенням відомого бренду Apple, - йдеться в заяві.

Apple-Man — сатиричний фільм про супергероя, який вміє левітувати яблука. Він був профінансований через Kickstarter, де зібрав приблизно 120 000 доларів.

Фільм уже був у постпродакшн, коли Apple подала заперечення на торгову марку Москаленка. Стверджуючи про порушення закону, Apple заявила, що торгова марка має на меті обдурити споживачів.

Джеремі Ече з JPG Legal, який представляє Москаленка, стверджує, що «яблуко» не є власністю, і глядачів фільм не введе в оману.

Це смішно. Вони дійсно хочуть запатентувати слово «Apple» у кожній галузі, — сказав він.

Ече стверджує, що Apple є «хуліганом торгових марок», який експлуатує систему.

Оскільки така компанія, як Apple, має сотні мільйонів доларів, які вони можуть витратити, вони постійно починають ці справи проти власників малого бізнесу, як мій клієн, незалежно від того, наскільки важка їхня справа. Тільки тому, що вони можуть витратити 300 000 доларів, щоб довести справу до кінця, а мій клієнт не може, Apple знає, що вони, ймовірно, виграють і тут, - каже адвокат.

Prepear, програма для приготування рецептів і планування їжі, минулого року погодилася змінити свій логотип груші, щоб вирішити суперечку щодо торговельної марки з Apple. Apple виступала проти пропозиції Prepear отримати торгову марку груші, стверджуючи, що вона занадто схожа на її власний логотип із силуетом яблука.

Джессі Сайвар, адвокат з інтелектуальної власності Greenberg Glusker, який не бере участі у справі, каже, що «ніхто не може мати виключне право на описове слово».

Якщо я намагаюся назвати щось, що стосується яблук, як я можу це зробити, якщо я не можу використати слово «яблуко» у назві? – дивується адвокат.

У січні Москаленко вказав, що хоче залагодити це питання, оскільки у нього немає ресурсів для розгляду справи.

Читайте також:

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?