Поза законами фізики. Астрономи виявили екзотичні космічні об'єкти
Наука та медицина
Дата публікації

Поза законами фізики. Астрономи виявили екзотичні космічні об'єкти

Джерело:  online.ua

Нещодавно астрономам NASA вдалося виявити вкрай незвичні космічні об'єкти, відомі як ультраяскраві джерела рентгенівського випромінювання (UXR). Що важливо розуміти, вони генерують у 10 мільйонів разів більше енергії, ніж наше Сонце, а їхня яскравість перевищує максимальну яскравість, якої може досягти об'єкт певної маси. Це означає, що ці об'єкти існують поза законами фізики.

Джерело: NASA

У космосі виявили незвичайні об'єкти: що про них відомо

Як зізнаються американські астрономи, їхнє нове відкриття кидає виклик розумінню Всесвіту.

У NASA заявляють, що спочатку вони вважали UXR-об'єкти чорними дірами, які оточила хмара газу.

Проте 10 років тому телескоп NuSTAR виявив, що об'єкт, відомий як M82 X-2, не такий масивний, як вважалося раніше, і насправді є нейтронною зорею – це мертва оболонка зірки з неймовірно високою густиною.

Окрім того, зазначається, що гравітація на поверхні нейтронної зорі приблизно в 100 трильйонів разів сильніша за земну, що стає причиною потужного вибухового ефекту, коли речовина падає на її поверхню.

За словами астрономів, зефір, який впаде на поверхню нейтронної зірки, спричинить ефект тисячі водневих бомб.

Автори дослідження підрахували, що M82 X-2 щороку поглинає речовину, еквівалентну півторакратній масі Землі. Коли ця величезна кількість речовини потрапляє на поверхню нейтронної зорі, вона створює яскравий спалах, який і спостерігали астрономи.

Виявлені космічні об'єкти існують поза законами фізики

Команда NASA звертає увагу на те, що найбільш приголомшливим моментом у їхньому спостереженні є те, що виявлені ними об'єкти не підкорюються законам фізики.

Насамперед йдеться про те, що об'єкти настільки яскраві, що перевершують межу Еддінгтона.

Ба більше, наголошується, що інтенсивне магнітне поле нейтронної зірки має можливість змінювати форму атомів зі сферичної на витягнуту, схожу на струни.

Ця зміна форми може зменшити здатність фотонів відштовхуватися від атомів, що призведе до збільшення яскравості об'єкта.