Легендарний британський виробник джину Bombay Sapphire випустив нову рекламну кампанію, яку частково знімали в столиці України — Києві.
Джерело: BAROUT
Bombay Sapphire зняв рекламну кампанію в Києві
Варто звернути увагу на те, що в рекламі використали київські локації Політехнічного інституту й Українського дому. Окрім того, наголошується, що у будівлі на Європейській площі знімали частину ролика з блакитними повітряними кулями.
Фото - скриншот відео
"Кадри з кульками на відео знімали наживо, а не додавали на графіці. Щоб вони вибухали на відео, на знімальному майданчику в кульки цілили снайпери", – розповіли представники Radioaktive Film, які відповідав за зйомки в українській столиці.
Що важливо розуміти, нова кампанія Bombay Sapphire присвячена напою Gin & Tonic і складається з чотирьох роликів від 30 до 60 секунд. Для зйомок бренд залучив режисера Алана Масферрера, який раніше працював над кампаніями для BMW та Moncler. Також відомо, що сама кампанія націлена на країни Північної Америки.
Фото - скриншот відео
Що відомо про Bombay Sapphire
Bombay Sapphire - це марка джина, яку вперше випустили в 1987 році. У 1997 році компанія Diageo продала бренд "Бакарді". Походження назви пов'язане з популярністю джина в Індії під час британського панування, а "сапфір" це фіолетово-синій сапфір "Зірка Бомбея", виставлений в Смітсонівському інституті . Bombay Sapphire продається в плоскій пляшці сапфірового кольору із зображенням королеви Вікторії на етикетці.
Аромат напою додають десять інгредієнтів: мигдаль, цедра лимона, лакрица, ягоди ялівцю, фіалковий корінь, дягель, коріандр, касія, перець кубеба, і райські зерна.
Окрім того, відомо, що вода з озера Вірнві додається для доведення Bombay Sapphire до 40,0% (Великобританія, Канада, Австралія). Варто також зазначити, що блакитний колір - це колір пляшки, а не джина.
Bombay Sapphire нещодавно отримав оцінку 92 (за 100-бальною шкалою) від Інституту тестування напоїв.
Читайте також:
Стильно та сміливо — реклама нової колекції Ріанни приголомшила мережу.
Adidas продає свій бренд Reebok за шалену суму.
Бренд Ksenia Schnaider почав збір старих джинсів на переробку — де здати речі.