Скільки часу люди витрачають в TikTok — дослідження
Категорія
Технології
Дата публікації

Скільки часу люди витрачають в TikTok — дослідження

Скільки часу люди витрачають в TikTok — дослідження
Джерело:  online.ua

За даними компанії з моніторингу додатків App Annie, люди проводять за мобільними телефонами в середньому 4,8 години на день.

Джерело: BBC, App Annie

На який додаток люди витрачають найбільше часу

У звіті App Annie зазначено, що у 2021 році додатки було завантажено 230 млрд разів, тоді як було витрачено 170 млрд доларів.

TikTok завантажували у світі найбільше, користувачі проводили там на 90% більше часу в порівнянні з 2020 роком.

Телевізор повільно вмирає, оскільки мобільні пристрої продовжують бити рекорди практично в усіх категоріях — у витраченому часі, завантаженнях і доходах, — сказав Теодор Кранц, виконавчий директор App Annie.

Моніторингова компанія прогнозувала, що до другої половини цього року у TikTok буде 1,5 млрд активних користувачів щомісяця.

Середній час використання мобільних додатків склав 4 години 48 хвилин, що на 30% більше, ніж у 2019 році.

У той же час, сім з кожних 10 хвилин витрачалися на соціальні мережі, програми для фотографій і відео, причому TikTok лідирував.

Інформацію збирали, базуючись на десяти ринках, включаючи Індію, Туреччину, США, Японію, Мексику, Сінгапур та Канаду.

YouTube був найпопулярнішим додатком для стрімінгу відео в усьому світі, його завантажили понад мільйон разів у 60 різних країнах. Netflix посів друге місце в багатьох регіонах.

Фото - pexels.com

Які додатки завантажували найбільше

Деякі тенденції, помічені в дослідженні, відображають зміни, спричинені пандемією.

Наприклад, люди проводили багато часу в додатках для покупок – понад 100 млрд годин у всьому світі.Також відбулося величезне збільшення завантажень додатків для їжі та напоїв.

Додатки для здоров’я та фітнесу також завантажували більше, оскільки під час пандемії люди не завжди могли відвідувати спортзали чи проводити групові заняття.

Відображаючи збільшення акценту на психічне самопочуття, такі додатки для медитації, як Headspace і Calm, виявилися популярними – особливо серед молоді.

Індустрія мобільних ігор також зросла. За рік люди витратили 116 млрд доларів на застосунки ігор. Найпопулярнішими виявилися гра Hair Challenge, в якій гравці мають вберегти своє довге волосся від лез, і гра Bridge Race, де потрібно будувати мости.

Читайте також: 

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?