Очільник зовнішньої політики ЄС Жозеп Боррель анонсував виділення Україні нового траншу у розмірі 500 млн євро в якості військової допомоги.
Джерело: "Європейська правда"
ЄС готує для України новий транш фінансової та військової допомоги
Я оголошу, що ми як Європейський Союз надамо новий транш, ще 500 млн євро, щоб підтримати Україну у військовому плані. Таким чином ця підтримка досягне 2 млрд євро загалом, - зазначив Боррель.
За його словами, ця сума буде витрачена на придбання важкого озброєння для України.
Боррель також зауважив, що під час зустрічі глав МЗС країн-членів Великої Сімки буде розглянуте питання посилення санкцій проти РФ за війну проти України.
Очільник зовнішньої дипломатії ЄС також висловив переконання, що країни ЄС дійдуть згоди щодо нафтового ембарго проти Росії, заявивши, що це питання буде обговорюватися під час зустрічі глав МЗС країн ЄС у понеділок.
Нам потрібна ця домовленість, і вона у нас буде. Бо нам треба позбутися нафтової залежності від Росії, - наголосив Боррель.
Фото - Flickr.com
Він запевнив, що наразі ЄС продовжує роботу над узгодженням шостого пакета санкцій проти РФ.
Ми повинні зрозуміти конкретні обставини кожного з 27 держав-членів. Але якщо не буде домовленості на рівні послів, у понеділок міністрам потрібно надати політичний поштовх до цього. Я докладу зусиль для цього, - підкреслив Боррель.
Між тим найбільша російська компанія, що володіє танкерним флотом, "Совкомфлот" через санкції почала укладати угоди про продаж близько десятка суден покупцям в Азії та на Близькому Сході.
Зазначається, що російська держкомпанія працює над погашенням кредитів західним банкам, припиняючи ділові зв'язки для дотримання санкцій.
Так, один із найбільших у світі операторів танкерів продав 5 танкерів дубайській компанії Koban Shipping і чотири газовози сінгапурській Eastern Pacific Shipping.
Eastern Pacific заплатила $700 млн банку, що став власником суден.
Російська компанія також веде переговори з компаніями, включно з China Merchants Group, щоб продати інші танкери, кажуть співрозмовники газети.
За їхніми словами, кінцеві власники деяких суден, що продаються, можуть бути невідомі протягом деякого часу, а частина угод, швидше за все, пройде через підставні компанії.
Судноплавні брокери заявили, що деякі з проданих суден змінили назви та реєструються під різними прапорами, щоб бути застрахованими.
Читайте також: