Очільник соціальної мережі Facebook Марк Цукерберг підтвердив, що наступним апаратним продуктом його компанії стануть розумні окуляри. Про це він заявив після двох років чуток різного рівня достовірності та неповної інформації з офіційних джерел. За словами Цукерберга, робота над пристроєм ведеться з компанією EssilorLuxottica, яка є власником бренду Ray-Ban.
Джерело: Truste Dreviews
Facebook випустить смарт-окуляри - цікаві подробиці та характеристики
Дані про новий продукт Марк Цукербург озвучив під час заходу, який був присвячений звіту компанії про фінансові результати у другому кварталі. Так, очільник компанії обговорив питання, які стосуються майбутніх продуктів.
"Забігаючи вперед, новим продуктом стане випуск наших перших смарт-окулярів від Ray-Ban в партнерстві з EssilorLuxottica", - наголосив Марк Цукерберг.
Інших подробиць щодо нового продукту наразі вкрай мало:
за попередніми даними, новий пристрій отримає "культовий форм-фактор";
як стверджує Цукерберг, пристрій дасть можливість користувачам робити "деякі досить витончені речі".
"Проте, Марк зазначив, що він радий, що пристрій потрапить до рук людей, а компанія продовжить рух до повноцінних окулярів доповненої реальності у майбутньому. Це підтверджує торішню заяву глави Facebook про те, що даний продукт не відноситься до класу пристроїв доповненої реальності, і вбудованого дисплея як в Google Glass тут теж, мабуть, не буде", - йдеться в повідомленні.
Окрім того, новий проєкт компанії також прокоментував Хьюго Барр, який є колишнім співробітником Google і Xiaomi, а згодом віцепрезидентом Facebook і куратором підрозділу Reality Labs Partnerships. Він нагадав про спільний проєкт з маркою Ray-Ban, говорив про те, що продукт буде "класичним", "культовим" і про те, що це "тільки початок".
Читайте також:
Експерти назвали 9 найнебезпечніших застосунків для смартфону.
Я все знав — Павло Дуров прокоментував гучний скандал навколо Pegasus.
Ілон Маск заінтригував світ новою теорією про Dogecoin.