Стрімінговий сервіс Netflix оцінив, що його найпопулярніший серіал “Гра в кальмара” принесе компанії майже 900 мільйонів доларів. Цікаво, що виробництво південнокорейської драми обійшлося в досить скромні 21,4 мільйонів доларів - близько 2,4 мільйона доларів за епізод.
Джерело: Bloomberg.
За оцінками компанії, за перші 23 дні з дати прем'єри перші дві хвилини південнокорейського серіалу подивилися близько 132 мільйони осіб. У Netflix уточнили, що 89 відсотків людей переглянули більше однієї серії, а 66 відсотків глядачів подивилися серіал повністю. В цілому люди в усьому світі витратили понад 1,4 мільярда годин на перегляд.
Серіал “Гра в кальмара” став наймасштабнішим проєктом за всю історію стрімінгового сервісу Netflix. Зараз він займає перше місце в топ-10 рейтингу Netflix в 94 країнах світу, в тому числі в Україні.
За сюжетом, людям, яким катастрофічно потрібні гроші, пропонують зіграти в дитячі ігри, ставка в яких - їхнє життя.
Телешоу набуло величезної популярності серед підлітків, в деяких країнах після перегляду «Гри в кальмара» вони почали намагатися імітувати дії героїв.
Україна запропонувала Росії зіграти у "Гру в кальмара"
В Україні вирішили оригінально потролити ворожу Росію. Адміністратори Твіттер-акаунту "Україна" несподівано запропонували власникам акаунту "Росія" зіграти у гру на виживання із популярного південнокорейського серіалу "Гра в кальмара".
Так, за сюжетом серіалу учасники гри на виживання довільно вибирають фігури, не знаючи, що їх чекає далі. Пізніше героям видають цукрове печиво, на якому голкою потрібно видряпати обрану фігуру і вийняти її неушкодженою. Якщо учасники ламають пластину або не встигають закінчити фігуру, їх вбивають.
Росіянам українці запропонували український герб, який доволі складно видряпати голкою.
Читайте також:
В Україні запропонували РФ зіграти у "Гру в кальмара".
“Гра в кальмара” може створити серйозні проблеми для Netflix.
Netflix офіційно локалізували на території України.