Гра в кальмара: скільки Netflix заробив на популярному серіалі
Категорія
Культура
Дата публікації

Гра в кальмара: скільки Netflix заробив на популярному серіалі

Гра в кальмара: скільки Netflix заробив на популярному серіалі
Джерело:  online.ua

Стрімінговий сервіс Netflix оцінив, що його найпопулярніший серіал “Гра в кальмара” принесе компанії майже 900 мільйонів доларів. Цікаво, що виробництво південнокорейської драми обійшлося в досить скромні 21,4 мільйонів доларів - близько 2,4 мільйона доларів за епізод.

Джерело: Bloomberg.

За оцінками компанії, за перші 23 дні з дати прем'єри перші дві хвилини південнокорейського серіалу подивилися близько 132 мільйони осіб. У Netflix уточнили, що 89 відсотків людей переглянули більше однієї серії, а 66 відсотків глядачів подивилися серіал повністю. В цілому люди в усьому світі витратили понад 1,4 мільярда годин на перегляд.

Серіал “Гра в кальмара” став наймасштабнішим проєктом за всю історію стрімінгового сервісу Netflix. Зараз він займає перше місце в топ-10 рейтингу Netflix в 94 країнах світу, в тому числі в Україні.

За сюжетом, людям, яким катастрофічно потрібні гроші, пропонують зіграти в дитячі ігри, ставка в яких - їхнє життя.

Телешоу набуло величезної популярності серед підлітків, в деяких країнах після перегляду «Гри в кальмара» вони почали намагатися імітувати дії героїв.

Україна запропонувала Росії зіграти у "Гру в кальмара"

В Україні вирішили оригінально потролити ворожу Росію. Адміністратори Твіттер-акаунту "Україна" несподівано запропонували власникам акаунту "Росія" зіграти у гру на виживання із популярного південнокорейського серіалу "Гра в кальмара".

Так, за сюжетом серіалу учасники гри на виживання довільно вибирають фігури, не знаючи, що їх чекає далі. Пізніше героям видають цукрове печиво, на якому голкою потрібно видряпати обрану фігуру і вийняти її неушкодженою. Якщо учасники ламають пластину або не встигають закінчити фігуру, їх вбивають.

Росіянам українці запропонували український герб, який доволі складно видряпати голкою.

Читайте також:

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?