Ілон Маск назвав вартість колонізації Марса
Категорія
Технології
Дата публікації

Ілон Маск назвав вартість колонізації Марса

Ілон Маск назвав вартість колонізації Марса
Джерело:  online.ua

Американський мільярдер Ілон Маск вважає, що колонізація Марса може коштувати 1 трлн доларів.

Джерело: інтерв’ю  Маска Лексу Фрідману

Маск оцінив вартість та терміни польоту на Марс

Маск зазначив, що для висадки людини на Марс знадобиться 5 років у кращому випадку і 10 років у гіршому.

Starship, «найскладніша і найдосконаліша ракета», за словами Маска, вже пройшла статичні вогневі випробування. Перший рейс планується здійснити до березня. Можливо, його буде трохи відсунуто, тому що SpaceX регулярно вносить інженерні та дизайнерські зміни в транспортний засіб для точного налаштування.

Основна причина — намагання зробити це дешевше. Як сказав Ілон Маск, якщо вони вирішать почати везти людей на Марс зараз, це буде коштувати понад 1 трильйон доларів.

Однак у команди є й інші проблеми, які потрібно вирішити, окрім зниження ціни вартості Starship. Як відомо, Маск планує створити самоокупні міста на Червоній планеті. А це обійдеться в цілі статки. Але у Маска є конкретний план – він хоче побудувати колонію, використовуючи підземні гідропонні ферми на сонячній енергії для вирощування їжі.

Якщо все піде за планом Маска, вони побудують 1000 ракет Starship і відвезуть мільйон людей на Марс, відправляючи по три ракети на день.

TESLA стане повністю автономною

Ілон Маск впевнений, що Tesla досягне 4 рівня автономного водіння в 2022 році. Але для цього розвиток Fully Autonomous Driving (FSD) має досягти певних віх. Як доводять багато звітів, система автономного водіння Tesla вже перевершила водіїв людей у запобіганні аварій.

FSD описується як ситуація, яка вимагає від водія взяти на себе управління, коли система розуміє, що вона не може працювати незалежно. Так, виявляється в бета-версії FSD, швидкість автоматичного відключення знижується. Простіше кажучи, наступного року кількість аварій на Tesla FSD буде набагато менше, ніж у звичайних людей.

Тепер ми повинні довести це регулятору… Я думаю, що це має бути принаймні в два-три рази безпечніше, ніж люди за кермом, тому ймовірність травми в два-три рази нижча, ніж у людей, - каже Маск.

До речі, зараз сферу самокерованих автомобілів регулює Товариство автомобільних інженерів (SAE). Рівень самостійного водіння варіюється від рівня 0 до рівня 5. Наприклад, на рівні 0 система має можливість автономного водіння. Тоді як на рівні 5 автомобіль може їздити самостійно, не вимагаючи від водія будь-яких дій.

Читайте також:

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?