Компанії Microsoft, Cisco та Ericsson прийшли на допомогу Київстар — перші подробиці
Категорія
Україна
Дата публікації

Компанії Microsoft, Cisco та Ericsson прийшли на допомогу Київстар — перші подробиці

Телефон
Джерело:  Forbes

Американські компанії Microsoft, Cisco та шведська Ericsson допомагають українському мобільному оператору "Київстар" відновити роботу після масштабної кібератаки. 

Що відомо про відновлення роботи Київстар

Як розповів СЕО компанії Олександр Комаров, Київстар співпрацює із Microsoft, Cisco, Ericsson.

Це глобальна команда, яка залучена до вирішення цього кейсу, - сказав Комаров.

Зокрема, Ericsson, залучена до відновлення інфраструктури оператора.

Microsoft є експертом у розслідуванні, бо нам потрібно зрозуміти першоджерело проблеми, — додав президент "Київстар".

Cisco є постачальником всіх систем кіберзахисту "Київстар" та допомагає оператору "підняти цей периметр і захистити".

Збій роботи Київстар – що відомо

Вранці 12 грудня стався масштабний збій у роботі оператора мобільного зв'язку "Київстар".

У мобільному операторі "Київстар" підтвердили, що причиною масштабного збою в роботі зранку 12 грудня стала потужна хакерська атака, але запевнили, що персональні дані клієнтів у безпеці.

Атаку на найбільшого мобільного оператора не просто позбавила звʼязку половину населення України. Напад вдарив по великому колу бізнесів, залежних від зв’язку мобільного оператора, державних установах та навіть конкурентах "Київстару", які не були готові до значного зростання трафіку через бажання користувачів перейти на працюючі мережі.  

Одна із версій, яку наразі досліджують слідчі Служби безпеки України – причетність до хакерської атаки спецслужб Російської Федерації.

За фактом хакерської атаки на "Київстар" у Службі безпеки України відкрили кримінальне провадження за вісьмома статтями кримінального кодексу.

Гендиректор "Київстар" Олександр Комаров наголосив, що кібератака частково зруйнувала IT-інфраструктуру оператора.

Експерти зробили висновок, що ціллю ворога було руйнування інфраструктури. Комаров зазначив, що зловмисники суттєво пошкодили ІТ-інфраструктури, у компанії не могли протидіяти цьому на віртуальному рівні, тому вимикали "Київстар" з мережі фізично для того, щоб обмежити доступ ворога до інфраструктури компанії.

Станом на 20:00 12 грудня фахівцям "Київстару" вдалось частково відновити роботу послуг фіксованого зв'язку.

Наразі спеціалісти компанії працюють над відновленням інших послуг, і зроблять все можливе, аби остаточно завершити цю роботу протягом 13 грудня 2023 року.

Після стабілізації роботи мережі усі абоненти і корпоративні клієнти, які внаслідок хакерської атаки не могли скористатись сервісами компанії, отримають компенсації.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?