Неочікуване місце. Вчені нарешті знайшли точку G у жінок
Наука та медицина
Дата публікації

Неочікуване місце. Вчені нарешті знайшли точку G у жінок

Джерело:  online.ua

Науковцям нарешті вдалося дізнатися, де у жінок розташована "точка G". Що цікаво, сталось це геть неочікувано, коли вони досліджували соматосенсорну кору головного мозку. Про це розповіла українська гінекологиня Наталія Лелюх.

Джерело: гінекологиня Наталія Лелюх

Де насправді знаходиться точка G у жінок — неочікуване відкриття

За словами експертки, науковці нарешті дійшли висновку, що жіноче лібідо в голові, а не в гормональних аналізах.

Вчені довго шукали точку G у жінок і не знайшли її, хоча є достовірні свідчення, що пошук сподобався як дослідникам, так і піддослідним. Можливо, саме отримане задоволення наштовхнуло вчених на пошуки іншої точки в іншому місці, а саме, у корі головного мозку жінки, – наголосила Наталія Лелюх.

Що виявили вчені

Експертка звернула увагу на те, що соматосенсорна кора — це така область мозку, яка в цілому розпізнає дотик, однак в цій зоні знаходяться окремі ділянки, що відповідають за тактильну стимуляцію різних ділянок тіла.

Науковці доволі довго шукали ту зону, яка відповідає за ділянку клітора, однак не могли дізнатися нічого конкретного.

За словами Наталії Лелюх, сексуальні переживання у кожної жінки різні та розташування відповідної сенсорної зони виявилося різним.

Вона також зазначає, що товщина цієї ділянки у кожної жінки була різною, і залежала від частоти статевих контактів і кліторальної стимуляції.

Гінекологиня нагадує про те, що уже давно стверджувала, що "оргазм" можна прокачати регулярними тренуваннями.

Регулярна стимуляція клітора в режимі, що підходить конкретній жінці, зроблять ваш оргазм неповторним, – підкреслила Наталія Лелюх.