Nokia вперше за 60 років змінює фірмовий стиль та логотип — фото
Категорія
Технології
Дата публікації

Nokia вперше за 60 років змінює фірмовий стиль та логотип — фото

Nokia вперше за 60 років змінює фірмовий стиль та логотип — фото
Джерело:  online.ua

Компанія Nokia оголосила про плани вперше за майже 60 років змінити фірмовий стиль свого бренду та створити новий логотип. Як повідомляється, компанія не хоче, щоб її асоціювали з виробництвом мобільних телефонів, адже вона цього не робить майже десять років.

Джерело: Reuters

Новий фірмовий стиль Nokia

Новий логотип складається з п’яти фігур, які утворюють слово NOKIA. Синій колір, який раніше застосовувався в фірмовому стилі бренду прибрали, адже кольори тепер будуть змінюватися залежно від використання.

Генеральний директор Nokia Пекка Лундмарк розробив стратегію, що складається з трьох етапів: перезавантаження, прискорення та масштабування. Оскільки етап перезавантаження, на думку гендиректора, завершено, можна переходити до прискорення.

Основний фокус компанії, крім зосередженні на власному бізнесі, наразі полягає у продажі свого обладнання іншим підприємствам, пише Reuters.

Минулого року у нас було дуже гарне зростання на 21% у підприємницькій діяльності, що наразі становить приблизно 8% наших продажів, що складає приблизно 2 млрд євро (2,11 мільярда доларів США). Ми хочемо якомога швидше довести це до двозначного числа — сказав Лундмарк.

Вектор розвитку компанії

Тепер Nokia планує направити вектор свого бізнесу у бік продажу іншим компаніям приватних мереж 5G, які все більше поширюються у світі. Гендиректор зазначив, що компанія має всі необхідні інструменти для того, щоб зайняти цю частину ринку.

Лундмарк підкреслив, що має намір працювати лише в тих компаніях, в яких розглядають глобальне лідерство.

Також у медіа повідомляється, що рух Nokia до автоматизації заводів і центрів обробки даних також призведе до появи великих конкурентів, таких як Microsoft та Amazon.

Генеральний директор компанії також зауважив, що Індія наразі є найшвидше зростаючим ринком серед Nokia та наголосив, що компанія очікує, що Північна Америка буде сильнішою у другій половині цього року.

Читайте також:

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?