Росія стала лідером світу у вимогах з видалення контенту до Google
Категорія
Технології
Дата публікації

Росія стала лідером світу у вимогах з видалення контенту до Google

Росія стала лідером світу у вимогах з видалення контенту до Google
Джерело:  online.ua

Російський режим Володимира Путіна упродовж останніх років відзначився рекордною серед інших держав кількістю вимог до корпорації Google щодо видалення контенту.

Джерело: звіт Google

За оприлюдненими у компанії даними, вже з 2011 року Москва спрямувала їй до 60% від загальної кількості запитів у всьому світу. Загальна їхня кількість сягнула 123 606, всі вони торкають 950 тисяч одиниць контенту, зокрема з відеохостингу YouTube.

Лідером серед подібних вимог Росія виступає з 2016 року.

У Google уточнили, що фіксують буквально всі запити від державних структур, навіть усні. Головним джерелом їх в РФ став Роскомнагляд, а раніше відправляли з міністерства внутрішніх справ.

Серед іншого кожна IT-компанія має бути знайомою з “Єдиним реєстром заборонених сайтів” та опиратися на нього з 2012 року. Єдиний факт внесення туди ресурсу - це вже де-факто запит на блокування контенту.

До 2018 року більшість запитів на видалення й блокування контенту стосувалися відеороликів у YouTube. Сьогодні ж найчастіше вимоги торкають посилань у пошукових системах. Відповідно до закону 2017 року в РФ влада має право на вимоги до IT-компаній щодо видалення посилань з видачі.

Близько третини запитів за останню декаду були пов’язані нібито з “загрозою національній безпеці”. Піком за кількістю вимог став період з 2016 до 2017 років.

Також відзначається зростання таких запитів з боку режиму впродовж другої половини 2020 року. Звіту з 2021 рік станом на жовтень ще немає.

Упродовж періоду з липня до грудня 2020 року в Google задовільними майже 76% запитів з боку режиму, а відхилили близько 7,7%.

Своєю чергою частка відмови щодо видалення контенту у першому півріччі-2019 з боку Google сягала приблизно половини всіх випадків. Утім, з роками російська влада навчилася конкретизувати претензії до компаній, а ті стали більш поступливими.

Схожа ситуація складається також з тим, як російським режим вимагає інформації про користувачів. Ще кілька років тому в Google з успіхом спиралися запитам, але згодом частка задоволених вимог стала збільшуватися - вже 2019 року вона сягнула 23%.

Передбачається, що в Google будуть до останнього шукати компроміси, оскільки Росія для будь-якої міжнародної комерційної компанії - це великий ринок.

Читайте також:

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?